بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال

پوست یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن بوده و به دلیل حساسیت بالایی که دارد، رسیدگی شبانه روزی می‌طلبد و همه افراد سعی می‌کنند تا از محصولات مراقبتی با کیفیت جهت بهبود پوستشان بهره بگیرند. شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی نیز همواره در تلاش هستند تا به ویژگی‌های محصولاتشان افزوده و از این طریق بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند. ما امروز می‌خواهیم در مورد بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال که یکی از لوازم بهداشتی پرطرفدار در سال‌های اخیر بوده است، صحبت کرده و در مورد نحوه استفاده و فواید آن، نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما نیز به کسب اطلاعات کاربردی در این زمینه علاقه دارید، لطفاً تا پایان مطلب گالری سانته را همراهی بفرمایید.

کرم دور چشم چیست؟
کرم دور چشم چیست؟

کرم دور چشم چیست؟

جالب است بدانید پوست دور چشم نازک‌ترین قسمت پوست کل بدن بوده و به دلیل اینکه هیچ چربی محافظتی ندارد و همزمان با حرکات صورت و پلک مدام در حرکت است؛ زودتر از سایر نواحی تحت تاثیر آسیب‌ها قرار می‌گیرد.

با بالا رفتن سن، خاصیت کلاژن سازی پوست کم می‌شود و در نتیجه رطوبت آن نیز پایین می‌آید؛ اشعه‌های مضر خورشیدی باعث آفتاب سوختگی و التهاب پوست می‌شوند؛

استرس و اضطراب بیش از اندازه موجب خشکی پوست و افزایش خطوط دور چشم خواهد شد؛ همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند و سبب می‌شوند پوست اطراف چشم چروکیده، کدر و حتی گاهی پف‌آلود شود.


بیشتر بخوانید : بهترین ماسک صورت


در چنین شرایطی طبق توصیه متخصصان بهترین راهکار استفاده از کرم دور چشم است. کرم دور چشم محصولات مرطوب کننده‌ای هستند که بر طبق پوست ظریف اطراف چشم فرموله شده و ترکیبات آنها ضد چروک، تیرگی و التهاب می‌باشد.

استفاده منظم از این کرم باعث می‌شود علائم پیری و خستگی در اطراف چشم‌ها کاهش قابل توجهی داشته باشد و گنجاندن این محصول در روتین پوستی سبب می‌شود پوست این ناحیه صاف‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

معرفی چند مورد از بهترین کرم‌های دور چشم بالای ۴۰ سال
معرفی چند مورد از بهترین کرم‌های دور چشم بالای ۴۰ سال

معرفی چند مورد از بهترین کرم‌های دور چشم بالای ۴۰ سال

  • کرم دور چشم شیسیدو یک محصول ژاپنی بوده که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود و برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

این محصول با خاصیت آبرسانی قوی خود می‌تواند خطوط و چروک دور چشم را کم کند، پف و التهاب آن را کاهش داده و موجب درخشان شدن این ناحیه شود و یکی از محصولات مناسب برای افراد بالای ۴۰ سال در نظر گرفته می‌شود.

 

  • کرم دور چشم کلینیک یکی دیگر از بهترین لوازم بهداشتی مراقبت از چشم بوده و با بافت سبکی که دارد، به سرعت جذب پوست می‌شود. از بین بردن حلقه‌های تیره زیر چشم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم است و می‌تواند ظرف مدت کوتاهی پف اطراف چشم را رفع کند.

جالب است بدانید این محصول مورد تایید اغلب پزشکان قرار گرفته است، بدون عطر و رنگ مصنوعی می‌باشد و می‌تواند چروک دور چشم را به شکل قابل ملاحظه‌ای کم کند.


بیشتر بخوانید : کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟


  • کرم دور چشم تاچا محصولی است که با ترکیبات عصاره ابریشم و گل پیونی سفید ژاپنی، قادر است تا حد زیادی چروک و خطوط ناحیه چشم را برطرف سازد و به دلیل خاصیت آبرسانی قوی که دارد، جزو یکی از بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بالای ۴۰ سال محسوب می‌شود. ضمناً این کرم هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و باعث ایجاد لطافت در انواع پوست خواهد شد.

 

  • کرم دور چشم لیفت شنل نیز یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. این کرم ترکیبات بسیار غنی مانند عصاره آلفا را دارد. در ضمن این محصول می‌تواند از افتادگی پوست دور چشم اجتناب کرده، تیرگی ناشی از بالا رفتن سن را رفع کند و سبب استحکام و لیفت پوست دور چشم شود.

 

  • کرم دور چشم استی لادر یک محصول همه کاره است و برای افراد بالای ۴۰ سال توصیه می‌شود. این کرم با خاصیت آبرسانی ۱۰۰ ساعته خود گزینه‌ای عالی برای افرادی که زمان زیادی را در بیرون از منزل می‌گذرانند و در معرض آلوده شدن پوست قرار دارند، می‌باشد؛ زیرا می‌تواند کدری و خستگی پوست دور چشم را محو نماید.
بهترین کرم دور چشم برای چروک
بهترین کرم دور چشم برای چروک

بهترین کرم دور چشم برای چروک

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک محصولی شناخته شده است که با داشتن روغن جوانه گندم و شی باتر می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاهی از خشکی و چروکیدگی پوست اطراف چشم جلوگیری نماید.

فرمولاسیون این کرم در کشور فرانسه تولید شده است، اما در ایران مونتاژ و بسته‌بندی خواهد شد.

همچنین این محصول ضد افتادگی پلک است و خواص لیفتینگی نیز داشته و می‌تواند از خشکی و زبری دور چشم اجتناب کند.


بیشتر بخوانید : بهترین پاک کننده آرایش صورت


کرم ضد چروک دور چشم ویرا استتیک نیز محصولی است که برای درمان چروک، تیرگی و پف اطراف چشم استفاده می‌شود.این کرم تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده و به عنوان یکی از بهترین کرم‌های ضد چروک ایرانی به بازار عرضه می‌شود.

این کرم به دلیل بافت نرمی که دارد؛ سریعاً جذب پوست شده و با افزایش خونرسانی به پوست اطراف چشم، افتادگی و چروک آن را جبران می‌نماید.

کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین هم یک محصول موثر برای برطرف کردن تیرگی پوست و افزایش مرطوب کنندگی پوست است. ترکیبات این کرم شامل ویتامین A، E، روغن جوجوبا، میوه نسترن وحشی و کوآزیم کیوتن هستند.

اگر روزانه دو بار و به مدت دو ماه از این محصول بهره بگیرید، متوجه کاهش چشمگیر چین و چروک‌ها و جوانسازی پوست ناحیه چشمتان خواهید شد.

نحوه استفاده از کرم دور چشم
نحوه استفاده از کرم دور چشم

نحوه استفاده از کرم دور چشم

-ابتدا به وسیله شوینده‌های مناسب با پوست خود، صورتتان را به خوبی شسته و خشک کنید.

-به اندازه یک نخود از کرم را روی انگشت حلقه ریخته و از درونی‌ترین گوشه چشم شروع کنید.

-از گوشه چشم به سمت بیرون حرکت کرده و کرم را توسط انگشت حلقه به پوست خود به شکل ضربه‌های آرام بزنید.

-کرم دور چشم را با حرکت رو به بالا و به آهستگی روی کل ناحیه اطراف چشم پخش کرده و ناحیه پنجه کلاغی، استخوان ابرو و زیر چشم را به طور کامل به آن آغشته کنید.

-اگر قصد دارید پس از استفاده از کرم دور چشم از سایر لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مانند ضد آفتاب، آبرسان و یا کرم پودر استفاده کنید؛ بهتر است ۵ دقیقه صبر کرده تا کرم به خوبی جذب شود و سپس این کار را انجام دهید.

خرید بهترین کرم دور چشم

برای خرید بهترین کرم دور چشم با مراجعه به فروشگاه‌ لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.


بیشتر بخوانید : آیا سرم لیفتینگ صورت اچ ال واقعاً تاثیر دارد؟


سخن آخر

پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک بوده و برای اجتناب از آسیب دیدن آن، بهره‌گیری از کرم دور چشم که یکی از محصولات مراقبت پوستی مفید است، ضروری بوده و همه افراد چه خانم و چه آقا باید آن را در روتین پوستی خود قرار دهند؛

زیرا ترکیبات موثر موجود در آن باعث از بین بردن و کاهش چین و چروک تیرگی پوست ناحیه چشم شده و با این کار سبب می‌شود حتی در میانسالی از زیبایی پوست صورتتان لذت ببرید.

ما در این مطلب در مورد بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال و نحوه استفاده از این کرم صحبت کردیم. امیدواریم مطالبی را که عنوان کردیم، برای شما مفید بوده باشد‌. در پایان از صبر و شکیبایی شما دوستان عزیز که تا انتهای مقاله کنار گالری سانته بودید کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_استفاده کرم دور چشم چه عوارضی دارد؟

استفاده صحیح از این محصول هیچ نوع عارضه‌ای را ایجاد نخواهد کرد؛ اما ممکن است برخی از افراد نسبت به ویتامین K، رتینول و یا ترکیبات اسیدی موجود در این محصول حساسیت داشته باشند.

اگر پس از استفاده از این کرم دچار احساس سوزش، خارش و التهاب در اطراف چشم شدید؛ سریعاً مصرف آن را متوقف کرده و به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

۲_بهترین سن برای مصرف کرم دور چشم چند سالگی است؟

تقریبا همه متخصصان پوستی توصیه می‌کنند که از سن ۲۰ سالگی به بعد که چین و چروک و کدری اطراف چشم کمتر است، از کرم دور چشم استفاده نمایید؛

زیرا در این شرایط این محصول می‌تواند نقش پیشگیری کننده داشته باشد و باعث شود آثار پیری پوست دیرتر نشان داده شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا