آرایش ناخن عروس

در میکاپ‌های جدید امروزی که برای عروس خانم‌ها انجام می‌شود، طرح و رنگ ناخن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و آرایش ناخن یکی از فاکتورهای مهم در آرایش عروس محسوب می‌شود. بانوان می‌توانند چه برای مراسم نامزدی، چه عقد و چه عروسی از انواع مختلف مدل‌های آرایش ناخن عروس استفاده نمایند و آن را طبق سلیقه خود انتخاب کرده و یا با لباس خود ست نمایند. آرایش ناخن عروس جذابیت خاصی به ناخن‌های خانم‌ها داده و به دست‌هایشان جلوه بیشتری می‌دهند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد آرایش ناخن عروس، طراحی‌های مختلف ساده و شیک برای ناخن عروس و جدیدترین مدل ناخن عروس برای شما صحبت کرده و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما هم به کسب اطلاع در این زمینه علاقه دارید، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

انتخاب ناخن عروس
انتخاب ناخن عروس

برای انتخاب ناخن عروس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر شما نیز مراسم نامزدی یا عروسیتان نزدیک است و هنوز نمی‌دانید از چطور آرایشی برای ناخن‌هایتان استفاده کنید، در این قسمت با ما همراه باشید؛

زیرا می‌خواهیم در مورد اینکه هنگام انتخاب ناخن عروس به چه نکاتی توجه کنید، صحبت کرده و شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا با آگاهی بیشتری بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید و هر زمان که فیلم یا عکس‌های مراسم خود را تماشا کردید، از آرایش ناخن خود رضایت کامل داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  • مدل ناخن: اولین قدم برای اینکه تصمیم بگیرید برای روز مراسم چه آرایشی برای ناخن در نظر گرفته‌اید، باید مشخص کنید که دوست دارید مدل ناخن‌هایتان چگونه باشد.

در صورتی که شما می‌خواهید ناخن‌های خود را آرایش کنید، از ناخن مصنوعی استفاده کنید یا از کاشت ناخن بهره بگیرید، هیچ تفاوتی نمی‌کند؛ زیرا ناخن کاران حرفه‌ای می‌توانند هر مدل ناخنی را که انتخاب کنید، برای شما پیاده سازی کرده و مدل مورد نظرتان را برای شما آماده کند.

از انواع مدل‌های ناخن می‌توان به ناخن مربعی، ناخن گرد، ناخن بیضی، ناخن نوک تیز یا دشنه‌ای، ناخن بادامی، ناخن مربعی گرد و ناخن بیضی مربعی اشاره کرد.

برای انتخاب مدل ناخن ابتدا باید سلیقه خود را در نظر بگیرید؛ اما اگر در این زمینه تخصص ندارید، می‌توانید با مشورت ناخن کار خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب نمایید.

معمولاً برای کسانی که انگشتان لاغر و کوتاهی دارند و ناخن‌های آنها کوچک است؛ مدل بادامی بیضی گرد و مربعی گرد پیشنهاد می‌شود.

اگر انگشتانتان کشیده است، می‌توانید از مدل‌های دشنه‌ای، بادامی، بیضی و بیضی مربعی استفاده کنید. در صورتی که انگشتان کوتاه و گوشتی دارید، ناخن‌های بادامی، بیضی گرد و دشنه‌ای می‌توانند انتخاب مناسبی باشند و اگر انگشتانتان کشیده و گوشتی است، مدل‌های بیضی یا بادامی برای شما زیبا خواهد شد.


بیشتر بخوانید : آرایش چشم دخترانه برای عروسی


  • اندازه ناخن: این مسئله کاملاً بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. برخی از افراد ناخن‌های کوتاه را می‌پسندند و بعضی از اشخاص دوست دارند که در روز عروسی اندازه ناخن‌هایشان بلند باشد.

اما از آنجایی که عروسی یک مراسم مجلسی و خاص به شمار می‌آید، بهتر است از ناخن‌های بلند استفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. در صورتی که انجام فعالیت‌های روزانه با ناخن‌های بلند برای شما دشوار است، می‌توانید پس از مراسم عروسیتان آنها را کوتاه نمایید.

  • طرح ناخن: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در انتخاب آرایش ناخن به آن توجه کنید، طرح آن است. این طرح باید طوری باشد که دستان شما را قشنگ کرده و با لباس شما نیز هماهنگی داشته باشد. امروزه طرح‌های متنوعی برای آرایش ناخن عروس وجود دارد که می‌توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب نمایید.

برخی از بانوان ترجیح می‌دهند که طرح ناخنشان در روز عروسی با لباس سفید عروس ست باشد و از طرح‌های ساده استفاده نمایند و بعضی دیگر دوست دارند که از رنگ‌های تند و جیغ بهره بگیرند؛ این موضوع کاملاً بستگی به خود شما دارد. ضمناً می‌توانید برای آرامش خیال بیشتر، از آرایشگر خود در زمینه آرایش ناخن راهنمایی بخواهید.

در ادامه می‌خواهیم چندین مدل از محبوب‌ترین آرایش ناخن عروس را که افراد بسیاری از آن استفاده کرده‌اند را برای شما معرفی کنیم تا با آنها آشنایی پیدا کرده و برای انتخاب آرایش ناخن مورد نظر خود، راحت‌تر تصمیم بگیرید.

طراحی ناخن برای عروس ساده و شیک
طراحی ناخن برای عروس ساده و شیک

طراحی ناخن برای عروس ساده و شیک

به این دلیل که بیشتر وقت‌ها عروس خانم‌ها در مراسمات خود از لباس‌های رنگ روشن استفاده می‌کنند، دوست دارند که برای طراحی ناخنشان نیز از رنگ‌های ملایم بهره بگیرند.

یکی از زیباترین طرح‌ها برای آرایش ناخن عروس، استفاده از نگین در طراحی است. به این ترتیب که ابتدا ناخن کار ناخن‌های شما را به خوبی سوهان کشیده و تمیز می‌کند و مدل مورد نظر شما را روی ناخن‌ها پیاده خواهد کرد.

سپس با استفاده از لاک سفید یا کرم براق ناخن‌هایتان را می‌آراید و نوک ناخن‌ها را با رنگ طلایی آرایش می‌کنند. برای طراحی ناخن با استفاده از نگین می‌توان به چندین روش عمل کرد.

برخی از ناخنکاران ته هر ده ناخن انگشت را به شکل نیم دایره نگین کاری می‌کنند. بعضی از آنان فقط انتهای ناخن انگشت سوم که حلقه در آن جای می‌گیرد، نگین می‌چسباند و برخی دیگر ابتدا تا انتهای ناخن را از وسط نگین کاری خواهند کرد.


بیشتر بخوانید : مدل آرایش صورت ساده


این موضوع کاملاً بستگی به سلیقه شما و نظر ناخن کار دارد؛ اما تمامی این طرح‌ها، قشنگی خود را دارند. ضمناً برای رنگ نگین نیز می‌توانید از رنگ‌های شاد مانند قرمز، بنفش، زرد، قهوه‌ای و سرمه‌ای استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید برای طراحی‌های ساده و شیک از طرح دو رنگ ناخن استفاده کنید؛ به این ترتیب که مثلا یک طرف ناخن را آبی رنگ می‌کنند و طرف دیگر را با رنگ طوسی روشن آرایش می‌کنند.

این طرح ناخن ممکن است برای برخی از افراد جالب توجه باشد و آن را انتخاب نماید. یکی دیگر از طراحی‌های پرطرفدار آرایش ناخن عروس استفاده از لاک‌های رنگ مات است.

این لاک‌ها با اینکه ساده هستند اما به دستان شما زیبایی خاصی می‌بخشد و می‌توانید برای مراسم مورد نظر خود، از رنگ‌های لاک سفید، شیری و یا صورتی مات استفاده نمایید.

برخی از عروس خانم‌ها هم ترجیح می‌دهند از لاک‌های دو رنگ براق استفاده کنند به عنوان مثال برای انگشت اشاره و حلقه خود از لاک کرم استفاده کرده و سایر ناخن‌های خود را با لاک قرمز تند می‌آیند.

بهره‌گیری از لاک دو رنگ براق نیز برای عروس باعث می‌شود که طراحی ناخنش جلب توجه کند؛ زیرا هم دو رنگ بودن آن جذاب است و هم براقی لاک ناخن، بیشتر به چشم خواهد آمد.

مدل ناخن عروس
مدل ناخن عروس

مدل ناخن عروس

امروزه لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی متنوعی وجود دارند همانطور که گفتیم برای انتخاب مدل ناخن عروس باید به نوع انگشتان خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و متناسب با آن مدل ناخن عروس زیبایی را انتخاب کنید.

اما اگر می‌خواهید در مورد پرطرفدارترین مدل ناخن عروس اطلاع داشته باشید، باید به شما بگوییم که بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند در روز عروسیی‌شان از مدل مربعی یا بیضی بلند استفاده کنند.


بیشتر بخوانید : مدل آرایش مو ساده و شیک


این دو مدل ناخن در عین حال که شیک است، با اغلب طرح‌های ناخن نیز هماهنگی داشته و رنگ‌های مختلف لاک روی آن جذابیت دارد.

اغلب بانوان برای مراسم نامزدی خود از لباس قرمز و ناخن بیضی یا مربعی که لاک قرمز روی آن است، بهره می‌گیرند و این ترکیب رنگ بسیار شادی خواهد بود. ضمناً شما می‌توانید برای هماهنگی بیشتر از دسته گل رز قرمز نیز استفاده نمایید تا زیبایی آن دوچندان شود.

ناخن عروس سفید اکلیلی
ناخن عروس سفید اکلیلی

ناخن عروس سفید اکلیلی

همانطور که گفتیم بیشتر بانوان برای مراسم عروسی از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند. یکی از ‌طرح‌های زیبا استفاده از لاک‌های اکلیلی می‌باشد.

شما می‌توانید برای مراسم خود از انواع و اقسام رنگ‌های مختلف قرمز، صورتی، طلایی، سفید و… لاک اکلیلی بهره بگیرید. مزیت این لاک‌ها این است که حتی از فاصله دور نیز نما داشته زیبایی خود را حفظ می‌کنند.

یکی دیگر از طرح‌هایی که می‌توان با استفاده از لاک اکلیلی ناخن را آرایش کرد؛ استفاده همزمان آن با لاک مات است. به این صورت که ناخن‌ها را به صورت یک در میان لاک مات سفید و اکلیلی کرم می‌زنند که ترکیب رنگ فوق العاده‌ای است و این روزها علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

یکی دیگر از شیک‌ترین طرح‌های ناخن، فرنچ است؛ به این صورت که به عنوان لاک پایه از یک لاک اکلیلی مانند صورتی استفاده کرده و با استفاده از لاک سفید ناحیه سفیدی صدف ناخن را می‌پوشانند.

این آرایش ناخن جزو دیزاین‌های خاص محسوب شده و ظاهری متفاوت به دستان شما خواهد بخشید.


بیشتر بخوانید : آموزش آرایش لب حرفه ای


خرید لوازم آرایش ناخن

برای خرید لوازم آرایشی ناخن با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری

روز عروسی برای همه خانم‌ها روز به خصوصی است و نسبت به آن بسیار حساس هستند و دوست دارند همه چیز تکمیل و عالی باشد و اگر در این روز آرایش ناخن مدنظر خود را داشته باشند، بسیار خوشحال خواهند شد.

شما می‌توانید برای انتخاب بهترین طرح ناخن چند هفته قبل از مراسم در مورد آرایش‌های متنوع ناخن عروس اطلاعات جمع آوری کرده و از ناخن کارتان در این زمینه کمک بخواهید تا مدلی را انتخاب کنید که ضمن داشتن شیکی و زیبایی، به دستان شما بیاید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.

در ضمن بهتر است از ابتدا نسبت به تبحر ناخن کار خود اطمینان حاصل نمایید و قبل از مراسم نمونه کارهای وی را با دقت نگاه کنید تا نسبت به چگونگی کار او اطمینان بیشتری داشته باشید.

ما در این مطلب در مورد آرایش ناخن عروس مدل‌های مختلف آن و نکاتی که باید حین انتخاب طرح آن در نظر داشته باشید، صحبت کردیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. از اینکه تا پایان مقاله در کنار گالری سانته بودید ، کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_جدیدترین مدل ناخن عروس ۲۰۲۴ چیست؟

جدیدترین مدل برای آرایش ناخن عروس، استفاده از طرح‌های مختلط است؛ به این ترتیب که ناخن‌های دست را به صورت یک در میان لاک ساده روشن می‌زنند و بقیه ناخن‌ها را با طرح‌های شلوغ و درهم می‌آرایند و برای آنها از ‌بر‌گ‌های ریز، گل‌های ریز، خط‌وط و نقطه‌های باریک و کوچک استفاده می‌نماید.

معمولاً برای آرایش این ناخن‌های شلوغ، از رنگ تند و گرم استفاده می‌شود. این طرح ناخن در میان خانم‌ها اخیراً بسیار ترند شده است.

۲_بهترین رنگ لاک برای آرایش ناخن عروس کدام رنگ است؟

این مسئله کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به نظر خودتان دارد. شما باید برای انتخاب رنگ ناخن خود به لباستان، کفشتان، آرایشتان، رنگ مویتان و حتی گل‌های دسته گل‌تان توجه کنید. اما به طور کلی محبوب‌ترین رنگ لاک برای آرایش ناخن عروس رنگ‌های سفید، کرم، آبی آسمانی، صورتی روشن، یاسی و قرمز می‌باشد.

۳_برای آرایش ناخن عروس از چه لوازمی استفاده می‌کنند؟

امروزه لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی متنوعی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آنها آرایش ناخن را انجام داد. این وسایل شامل سوهان، ناخن‌گیر، برق ناخن، لاک ناخن، ناخن مصنوعی، لاک پاک کن، تقویت کننده ناخن هستند. در صورتی که شما می‌خواهید از کاشت ناخن برای روز مراسم خود استفاده نمایید؛ باید دستگاه لاک خشک کن و ست مانیکور و پدیکور نیز در سالن زیبایی وجود داشته باشد.

۴_هزینه کاشت ناخن عروس چقدر است؟

این مسئله بستگی به مدل و طرح انتخابی شما دارد؛ همچنین میزان معروفیت آرایشگر شما نیز در هزینه آرایش ناخن تاثیرگذار خواهد بود. اما معمولاً هزینه کاشت ناخن عروس از ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا