آیا سرم لیفتینگ صورت اچ ال واقعاً تاثیر دارد؟

امروزه نسبت به گذشته عوامل آسیب رسان و مخرب به پوست زیادتر شده است و بنابراین مردم نیز در مورد سلامت پوستشان حساس‌تر شده‌اند و سعی می‌کنند با استفاده از روش‌های مختلف از پوست صورت و بدنشان محافظت نمایند. از طرفی شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مربوط به پوست و مو که کمپانی اچ ال نیز یکی از آنها می‌باشد؛ سعی می‌کنند روز به روز بر کیفیت محصولاتشان افزوده و با استفاده از فرمولاسیون‌های جدید کارآمد، لوازمی مرغوب تولید کنند تا همواره بتوانند رضایت مشتریانشان را به خود جلب نمایند. سرم صورت یکی از محصولات جدید بوده که به تازگی به لوازم مراقبت پوستی افزوده شده است و تاکنون توانسته است طرفداران بسیاری را جذب کند. اما به دلیل وجود برندهای مختلف ممکن است بعضی از افراد هنگام انتخاب و خرید این محصول بادیدن انواع و اقسام گزینه‌ها، دچار سردرگمی و دودلی شده و نتوانند بهترین را برای خودشان برگزیدند. به همین دلیل ما می‌خواهیم در این مطلب در مورد اینکه آیا سرم لیفتینگ صورت اچ ال واقعاً تاثیر دارد، صحبت کنیم و نکات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. پس لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

معرفی برند اچ ال

اچ ال یکی از برندهای خوشنام و تخصصی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو بوده که در سال ۱۹۸۴ در کشور اسپانیا تاسیس شده است.

اچ ال نام تجاری حرفه‌ای است و به دلیل استفاده از مواد فعال طبیعی و کاربردی، توانسته است ترکیبات قوی را ساخته محصولات خود را در بیشتر کشورهای جهان به فروش برساند.

با توجه به اینکه این برند تجربه‌ای حرفه‌ای و دانشی گسترده در زمینه ساخت لوازم بهداشتی دارد، توانسته است به سرعت جای خود را در میان کلینیک‌های پوست و مو پیدا نماید.

جالب است بدانید که این کمپانی از فناوری جدیدی به نام POWERCELL که روشی نوین برای مراقبت از پوست و مو ایجاد می‌کند، بهره گرفته است و مراقبت از این دو قسمت حیاتی بدن را در مرحله جدیدتری قرار داده است.


بیشتر بخوانید : معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی ام کیو MQ


با استفاده از محصولات این برند می‌توانید تجربه داشتن پوستی لطیف و جوان و موهایی سالم را داشته باشید.

در ادامه می‌خواهیم در مورد سرم لیفتینگ صورت اچ ال که یکی از محصولات پرطرفدار این برند است، صحبت کنیم.

سرم لیفتینگ صورت اچ ال
سرم لیفتینگ صورت اچ ال

سرم لیفتینگ صورت اچ ال

واضح است که با بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و… پوست رطوبت خود را از دست داده و در نتیجه این اتفاق، خاصیت کشسانی و انعطاف طبیعی آن نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند.

پس از این اتفاق افراد متوجه می‌شوند که پوست صورتشان دچار چین خوردگی، شل شدگی و افتادگی شده و به دنبال راهکارهایی هستند که این معضل را حل کنند.

باید بدانید که بهترین گزینه برای لیفت کردن صورت، نگه داشتن رطوبت آن و حفظ سفتی پوست، استفاده از سرم صورت مناسب است.

بهتر است بدانید که سرم لیفتینگ صورت اچ ال با فرمولاسیون خاص و ویژه‌ای که دارد؛ واقعا تاثیرگذار بوده و می‌تواند از خروج رطوبت پوست جلوگیری کرده، خاصیت کشسانی نرمال آن را حفظ نماید، چین و چروک‌ها را از بین ببرد و پوست را سفت کرده تا ترکیب صورت به هم نخورد و از زیبایی فرد کاسته نشود.

یکی از مهمترین نکاتی که باعث شده از این محصول طرفداران زیادی داشته باشد، این است که برای انواع پوست قابل استفاده بوده و هیچ محدودیت سنی برای مصرف آن تعریف نشده است و همه افراد هر سنی که باشند، می‌توانند از آن بهره بگیرند.


بیشتر بخوانید : بهترین پاک کننده آرایش صورت


در واقع اکثر متخصصان پوست توصیه می‌کنند که از این محصول برای پیشگیری از بروز چین و چروک در سنین کم استفاده کنید تا شاهد افتادگی پوست در بزرگسالی نباشید.

فواید سرم لیفتینگ صورت اچ ال
فواید سرم لیفتینگ صورت اچ ال

فواید سرم لیفتینگ صورت اچ ال

_سرم لیفتینگ رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوست را به آنها می‌رساند.

_این سرم علاوه بر اینکه از ایجاد چین و چروک پوستی پیشگیری می‌کند، می‌تواند باعث کاهش مقدار و شدت این خطوط و چروک‌ها نیز باشد.

_سرم لیفتینگ صورت باعث سفت شدن پوست شده و اجازه نمی‌دهد پوست اعضای صورت شما افتاده به نظر برسد و فرم آنها را تغییر دهد.

-سرم صورت اچ ال ضد لک و روشن کننده بوده و از ایجاد لک‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند.

-این محصول می‌تواند سطح پوست را بهبود ببخشد و کاملاً ضد حساسیت، جوش و آکنه است.

روش استفاده از سرم لیفتینگ صورت اچ ال
روش استفاده از سرم لیفتینگ صورت اچ ال

روش استفاده از سرم لیفتینگ صورت اچ ال

برای کسب نتیجه مطلوب از سرم صورت باید دقیقاً طبق دستورالعمل آن را استعمال کنید و مراحل را به درستی انجام دهید.

ضمنا بهتر است دو بار در روز از این محصول استفاده نمایید. ابتدا پوست صورت و گردنتان را با شوینده مناسب بشویید و به خوبی خشک کنید.


بیشتر بخوانید : بهترین ماسک صورت


سپس مقداری از سرم لیفتینگ را روی پوستتان مالیده و کاملاً ماساژ دهید تا جذب شود. شما می‌توانید این محصول را به تنهایی استفاده کرده و یا پس از آن از آبرسان، کرم ضد آفتاب یا کرم‌های آرایشی استفاده کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که پوست آسیب دیده و یا ملتهبی دارید، فقط در صورت تجویز پزشک از این سرم بهره بگیرید.

قیمت و نحوه خرید سرم لیفتینگ صورت اچ ال

همانطور که می‌دانید امروزه به دلیل وجود نوسانات نرخ ارز و تورم، تعیین قیمت دقیق برای یک کالا امکان‌پذیر نیست؛ سرم‌های لیفتینگ صورت اچ ال نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نمی‌توان روی آنها قیمت معینی گذاشت.

از طرفی قیمت آنها بستگی به غلظت ترکیبات به کار رفته و حجم سرم نیز دارد. اما از آنجایی که این محصول خواص بی‌شماری برای پوست صورت به همراه دارد و کمپانی اچ ال آن را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند؛ طبیعی است که قیمت آن نسبت به محصولات مشابه خود اندکی بیشتر باشد.

در حال حاضر می‌توانید حجم سی میل سرم لیفتینگ صورت اچ ال را با قیمت ۸۰۰ هزار تومان خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که به دلیل اینکه این محصول تولید خارجی محسوب می‌شود، هزینه‌هایی مانند حمل و نقل و گمرک نیز روی قیمت نهایی آن اعمال خواهد شد.

در ضمن ممکن است قیمت این محصول در فروشگاه‌های مختلف سطح شهر، با یکدیگر اندکی متفاوت باشد. در مورد نحوه خرید سرم صورت نیز می‌توانید به دو صورت عمل کنید.

در روش اول می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی سطح شهر مراجعه کرده و با مشاهده نزدیک محصول و اطمینان از برند، آن را بخرید.

در شیوه دوم می‌توانید به سایت‌های مختلف اینترنتی سر زده و با مقایسه قیمت این سرم در سایت‌های متفاوت، بهترین گزینه را برای خود ثبت سفارش کرده و خریداری نمایید.

مزیت روش دوم این است که می‌توانید با صرف مقدار کمی زمان و انرژی، محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید و از مشکلات خرید حضوری، مانند شلوغی و ترافیک دوری کنید.


بیشتر بخوانید : معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی کویین فیس


خرید سرم لیفتینگ صورت اچ ال

برای خرید سرم لیفتینگ صورت اچ ال با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری

سرم لیفتینگ صورت اچ ال با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامین‌های موثر، می‌تواند چروک‌های سطحی پوست را درمان کرده و موجب آبرسانی به صورت شود.

اگر پوست خشکی دارید و یا احساس می‌کنید دچار افتادگی پوست شده‌اید، توصیه می‌کنیم از این محصول بی‌نظیر استفاده نمایید.

امیدواریم مطالب گفته شده برای شما کاربردی بوده باشد از اینکه تا انتهای مقاله در کنار گالری سانته بودید متشکریم.

سوالات متداول

۱_سرم لیفتینگ صورت اچ ال را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

این محصول را می‌توان در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی بخرید. ضمناً اکثر داروخانه‌های سطح شهر سرم لیفتینگ صورت اچ ال دارند. همچنین اکثر سایت‌های اینترنتی معتبر این محصول را در اختیار داشته و پس از ثبت سفارش شما، برایتان ارسال خواهند کرد.

۲_از یک سرم لیفتینگ صورت اچ ال تا چه مدت می‌توان استفاده نمود؟

بستگی به میزان سرم و نحوه استفاده در هر بار دارد. اگر این محصول را دو بار در روز استفاده کنید، تا ۳ ماه برایتان کافی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا