معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی اچ ال

امروزه به دلیل بیشتر شدن عوامل مخرب و آسیب رسان به پوست استفاده از لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی نسبت به گذشته افزایش یافته است و همه افراد سعی می‌کنند با بهره‌گیری از لوازم با کیفیت، پوستشان را در برابر این عوامل محافظت کنند. به همین دلیل کمپانی‌های تولید کننده لوازم نیز اینگونه در تلاش‌اند که روز به روز بر کیفیت محصولاتشان افزوده تا بتوانند همواره رضایت مشتریانشان را به خود جلب نمایند. از طرفی با وجود تنوع بالای این محصولات، ممکن است برخی از افراد هنگام خرید دچار تردید و دودلی شده و نتوانند گزینه مناسب خودشان را انتخاب کنند؛ به همین خاطر ما می‌خواهیم در این مطلب به معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی اچ ال که یکی از بهترین برندهاست، بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات اچ ال، لطفاً تا پایان مطلب معرفی محصولات اچ ال ما را همراهی کنید.


معرفی محصولات اچ ال


معرفی برند اچ ال

برند اچ ال در سال ۱۹۸۴ در کشور اسپانیا تاسیس شد و از آن موقع تاکنون در زمینه تولید انواع و اقسام لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. دانش گسترده و تجربه حرفه‌ای و عملی محصولات اچ ال باعث شده است تا تبدیل به یک نام برجسته در سراسر جهان شود و بتواند محصولات خود را در اکثر کشورها به فروش برساند.

به دلیل اینکه این شرکت از مواد فعال طبیعی و کاربردی برای ساخت تولیداتش استفاده می‌کند، به سرعت جای خود را در میان کلینیک‌های پوست و مو باز کرد. با بهره‌گیری از لوازم متنوع این برند می‌توانید پوستی جوان و شفاف و موهای سالم و پرپشت داشته باشید.

کرم ضد آفتاب اچ ال
کرم ضد آفتاب اچ ال

کرم ضد آفتاب اچ ال

اشعه آفتاب یکی از مضرترین عوامل آسیب رسان به پوست است و می‌تواند باعث ایجاد آفتاب سوختگی، لکه و تیرگی، پیری زودرس و حتی سرطان شود. بنابراین متخصصان توصیه می‌کنند باید در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا بتوانید سلامت پوست خود را بهتر حفظ کنید.


بیشتر بخوانید : آیا سرم لیفتینگ صورت اچ ال واقعاً تاثیر دارد؟


ضد آفتاب اچ ال در دو مدل رنگی و بدون رنگ وجود داشته و استفاده از آن فواید زیادی برای پوست به همراه دارد. کرم ضد آفتاب رنگی اچ ال با SPF50 ساخت کشور اسپانیا بوده و علاوه بر اینکه در برابر عوامل مخرب از پوست محافظت می‌کند؛ با داشتن رنگدانه‌های طبیعی می‌تواند به عنوان یک پوشش یکنواخت، جهت از بین بردن ناهمگونی پوست عمل کند.

تولید کنندگان این کرم با افزودن اسید آمینه ضروری برای ترمیم بافت پوست و تولید کلاژن، باعث شده‌اند که این محصول نقش تامین کننده مواد مغذی را نیز داشته باشد. ضد آفتاب رنگی اچ ال منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند، فاقد فلزات سنگین، پارابن و چربی بوده و از تیتانیوم دی اکسید برای پوشش دهی بهتر در آن استفاده شده است.

بهتر است جهت استفاده ۳۰ دقیقه قبل از قرارگیری در معرض آفتاب این محصول را به تمامی نواحی صورت به جز دور چشمتان بمالید و برای تاثیرگذاری بهتر، هر دو ساعت یک بار آن را تمدید کنید. ضمناً شما می‌توانید از این محصول به عنوان زیرسازی آرایشتان استفاده نمایید.

استفاده از کرم ضد آفتاب برای همه افراد چه آقا و چه خانم ضروری است؛ اما معمولاً آقایان ترجیح می‌دهند از ضد آفتاب بدون رنگ استفاده نمایند. ضد آفتاب بدون رنگ اچ ال محصولی منحصر به فرد بوده و استفاده مداوم از آن می‌تواند از عوارض عوامل آسیب رسان محیطی به پوست، جلوگیری به عمل آورد.

این کرم چربی و ترکیباتی را که باعث بسته شدن منافذ پوستی می‌شود را ندارد و بافت بسیار سبکی دارد. می‌توانید از این محصول حتی در زمانی که در منزل به سر می‌برید نیز استفاده نمایید تا پوست شما در برابر اشعه‌های موبایل، کامپیوتر و… نیز حفاظت شود.

کرم ضد چروک اچ ال
کرم ضد چروک اچ ال

کرم ضد چروک اچ ال

کرم ضد چروک اچ ال محصولی عالی برای از بین بردن چین‌های صورت و جلوگیری از ایجاد چروک‌های جدید است. کرم ضد چروک اچ ال با داشتن ویتامین سی می‌تواند لک‌های پوست را نیز کاهش داده و با دارا بودن ویتامین A، کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند و از این طریق چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. ضمناً این محصول با داشتن ویتامین E که یک آنتی اکسیدان قوی است، لطافت و نرمی پوستتان را بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید : معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی کویین فیس


پاک کننده اچ ال

باقیماندن آلودگی‌ها و مواد آرایشی روی پوست باعث می‌شوند بافت آن تخریب شود. از طرفی بعضی از افراد به دلیل عدم آگاهی با مواد صابونی و شوینده‌هایی که بر پایه آلکالین هستند، توسط آب داغ صورتشان را شستشو می‌دهند که انجام این کار آسیب شدیدی را به پوست وارد می‌کند؛ زیرا چربی‌های مفید آن را از بین برده و پوست را خشک می‌کنند.

آب به تنهایی نمی‌تواند آلودگی‌های آب و هوایی، مواد آرایشی، مواد شیمیایی و… را پاک کند؛ بنابراین لازم است از یک پاک کننده صورت مناسب که هم بتواند ذرات حلال در چربی و هم ذرات حلال در آب را به خوبی بشوید، استفاده نمایید.

ژل شستشوی صورت اچ ال محصولی است که فاقد فلزات سنگین و پارابن بوده برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس، مناسب است. این محصول شوینده‌ای قوی برای پاکسازی منافذ پوستی به طور عمیق از لوازم آرایشی، آلودگی و چربی اضافه است.

این ژل دو عصاره ریشه شیرین بیان و جوانه شاهی را در خود دارد که موجب کاهش التهاب، قرمزی و روشن شدن پوست می‌شود. جهت استفاده از ژل شوینده صورت اچ ال یک یا دو بار در روز مقداری کمی از آن را روی صورت و دست‌های خود بمالید و پس از ۵ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

شامپو اچ ال
شامپو اچ ال

شامپو اچ ال

برند اچ ال شامپوهای خود را در دسته‌های مختلف مانند ضد ریزش و مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده تولید می‌کند. عوامل زیادی هستند که می‌توانند باعث ریزش مو شوند و مهم‌ترین نکته هنگام خرید شامپوی مناسب برای ریزش مو این است که ابتدا علت ریزش مو، نوع مو و پوست سر خودتان را بشناسید.

شامپو ضد ریزش اچ ال محصولی است که می‌تواند علاوه بر اینکه از ریزش موها جلوگیری کند، باعث افزایش گردش خون و کمک به رویش مجدد تارهای مو باشد.


بیشتر بخوانید : معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی ام کیو MQ


همچنین این محصول شوره سر را از بین می‌برد و فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند. شامپو ضد ریزش اچ ال حاوی کافئین و مقدار زیادی ویتامین ب ۱۲ و ب۶ است که موجب بازسازی قوی کراتین، ترمیم و تغذیه ساقه مو می‌شوند.

این شامپو هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده بوده، موهای نازک و کم پشت را حجم می‌دهد و باعث افزایش درخشندگی موهایتان خواهد شد.

جهت استفاده از این محصول مقدار کافی از آن را روی موهای خیس ریخته و دو دقیقه به خوبی ماساژ دهید. سپس ۵ دقیقه صبر کنید تا شامپو روی موها باقی بماند و بعد از آن با آب فراوان و ولرم شستشو دهید.

همانطور که می‌دانید بعد از رنگ زدن موها، تارها و ریشه آن نازک شده و آسیب می‌بینند و رنگ روی آنها بعد از مدت زمان کوتاهی پاک می‌شود؛ به همین دلیل اکثر افراد به دنبال محصولی می‌گردند تا علاوه بر اینکه موهایشان را ترمیم کرده و صدمات ناشی از رنگ زدن را جبران کند، بتواند خود رنگ را نیز تثبیت نماید.


معرفی محصولات اچ ال


شامپو موهای رنگ شده و آسیب دیده اچ ال علاوه بر اینکه ریشه‌های آسیب دیده مو را بازسازی و آبرسانی می‌کند، می‌تواند رنگ موی آن را نیز تثبیت کند. این محصول با فرمولاسیون خاص خود موجب حالت پذیری و درخشش هرچه بیشتر موها می‌شود.

این شامپو فاقد پارابن و فلزات سنگین بوده و نه تنها به مو هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌کند؛ بلکه با مواد آنتی اکسیدانی قوی که دارد، می‌تواند در برابر عوامل مضر محیطی از موها حفاظت کند. این محصول بیشتر برای موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده مناسب است.

سرم لیفتینگ اچ ال
سرم لیفتینگ اچ ال

سرم لیفتینگ اچ ال

سرم‌های لیفتینگ محصولاتی هستند که به طور قابل توجهی باعث کشیدگی پوست شده و در کاهش چین و چروک‌ها تاثیر فوق العاده‌ای دارند. همانطور که می‌دانید عواملی مانند افزایش سن، چاق و لاغر شدن مکرر و استعمال دخانیات می‌تواند باعث بروز چین و چروک صورت شود.

پس از این اتفاق افراد تمایل دارد از محصولی استفاده کنند که این چروک‌ها را از بین ببرد. نکته قابل توجه در سرم لیفتینگ اچ ال این است که هیچ محدودیت سنی برای مصرف سرم تعریف نشده و همه افراد می‌توانند در هر سنی که باشند، برای پیشگیری و کاهش چروک صورت از آن بهره بگیرند.

این محصول با خواص منحصر به فردی که در خود دارد، هیچ ضرری برای پوست نداشته و باعث رطوبت رسانی به پوست، لیفت و سفت کننده و کاهش مقدار و شدت خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید : بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال


خرید محصولات اچ ال

برای خرید محصولات اچ ال با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

کلام آخر

مراقبت از پوست و مو جهت جوان‌تر به نظر رسیدن و افزایش زیبایی، بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین لازم است از محصولات معتبر و با کیفیت استفاده نمایید و با دوری هرچه بیشتر از عوامل آسیب رسان محیطی، پوست و موی خود را سالم‌تر نگه دارید. محصولات اچ ال می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

امیدواریم مقاله معرفی محصولات اچ ال برای شما مفید بوده باشد. از اینکه تا انتهای مقاله معرفی محصولات اچ ال در کنار گالری سانته بودید سپاس گذاریم.


معرفی محصولات اچ ال


سوالات متداول

۱_قیمت کرم ویتامین سی اچ ال چقدر است؟

این محصول به دلیل اینکه نسبت به محصولات مشابه خود ترکیبات قوی‌تر و با کیفیت‌تری را دارد، قیمتش بیشتر است و می‌توانید آن را با عدد ۸۵۰ هزار تومان به بالا خریداری کنید.

۲_کرم ترمیم کننده اچ ال چیست؟

محصولی بی‌نظیر برای بهبود زخم‌ها و ترک‌های پوستی است و با ترکیبات موثر گیاهی خود، می‌تواند پوست آسیب دیده پس از لیزر و انواع سوختگی را درمان کند.

عصاره شی باتر، روغن بادام شیرین و ویتامین E موجود در این محصول باعث تولید کلاژن سازی، بازسازی سلول‌های پوستی، نرمی و همسان کردن رنگ پوست و کمرنگ کردن جای زخم و ترک‌های پوستی ناشی از بارداری می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا