آرایش چشم دخترانه برای عروسی

بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین اجزای صورت که روی زیبایی چهره افراد تاثیر زیادی می‌گذارد، چشم است؛ به همین دلیل بیشتر میکاپ آرتیست‌ها هنگام آرایش چهره روی چشم‌ها بیشترین دقت را می‌کنند؛ زیرا داشتن یک آرایش صحیح و زیبا، جذابیت چهره شما را به شدت افزایش می‌دهد. در مقاله امروز می‌خواهیم راجع به آرایش چشم دخترانه برای عروسی صحبت کنیم. پس لطفاً ما را تا پایان مقاله آرایش چشم دخترانه برای عروسی همراهی بفرمایید.

مقدمات آرایش چشم دخترانه برای عروسی

قبل از اینکه شروع به آرایش چشم کنید، می‌توانید یک نقطه خیلی کوچک از پرایمر چشم خود را به پشت چشم‌هایتان زده و آن را کاملاً پخش نمایید؛ این کار کمک می‌کند تا آرایش چشم شما قشنگ‌تر شود.

برای پنهان کردن حلقه‌های تیره زیر چشم نیز می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید؛ دقت داشته باشید که بهتر است از یک کانسیلر برند خوب استفاده کنید. اگر در آموزش‌های مختلف آرایش چشم دقت کرده باشید، استفاده از یک کانسیلر درجه یک مورد تاکید قرار می‌گیرد.

بهتر است مقداری از کانسیلر را نیز به قسمت بالای پلک زده و آن را پخش کنید؛ بدین ترتیب دوام آرایش شما افزایش پیدا کرده و پایه یک دست و تمیزتری دارد. البته از لوازم آرایشی کانسیلرهای رنگی نیز می‌توانید استفاده نمایید؛ به عنوان مثال اگر چشمان شما به دلیل کمبود خواب پف کرد یا رگ‌های سبز مایل به آبی اطراف چشمتان وجود داشت، می‌توانید از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید.


آرایش چشم دخترانه برای عروسی


این کانسیلرها باعث می‌شوند رگ‌های آبی زیاد به چشم نیایند. بعد از استفاده از کانسیلرهای رنگی، از یک کانسیلر معمولی استفاده نمایید؛ سپس روی چشمان خود یک لایه سبک کرم پودر بزنید.

می‌توانید هنگامی که صورت خود را با اسفنج آرایش می‌کنید، با براش روی پلک‌های خود بزنید. در صورتی که جزو افرادی هستید که پوست چربی دارید، به این نکته توجه کنید که باید عمل یک رنگ کردن پوست را با پنکیک انجام دهید.

ضمناً برای افرادی که چشمشان ریز است، می‌توانند با استفاده از مقدار بسیار کمی هایلایتر یا اگر هایلایتر نداشتید با یک سایه روشن براق، محل اتصال بینی و چشم‌ها را جدا کنند.

سایه چشم دخترانه مجلسی
سایه چشم دخترانه مجلسی

سایه چشم دخترانه مجلسی

زمانی که نوبت به انتخاب سایه چشم می‌رسد، باید دقت و خلاقیت زیادی به خرج دهید. از آنجایی که قصد دارید آرایش خود را در خانه انجام دهید و همه کارهای آن بر عهده خودتان است، پس باید بهترین رنگ را مناسب با تم مهمانی و لباس خود انتخاب نمایید. اگر رنگ خاصی نیز مد نظرتان است می‌توانید همه رنگ‌هایی که به آن نزدیک هستند را برداشته و به کمک آنها یک ترکیب زیبا بسازید.

البته می‌توانید رنگ سایه چشم را متناسب با رنگ چشمانتان انتخاب نمایید؛ به عنوان مثال برای برجسته کردن چشم‌های قهوه‌ای رنگ، از خط چشم‌های سبز یا قهوه‌ای استفاده کنید. به طور کلی انتخاب سایه مناسب اهمیت زیادی دارد. در ادامه چند مدل از ترکیب رنگی متناسب با رنگ چشم‌های مختلف را عنوان می‌کنیم:

  • رنگ چشم قهوه‌ای: در صورتی که رنگ چشمان شما قهوه‌ای است، بهتر است از سایه‌های نقره‌ای، طلایی و سبز خزه‌ای استفاده کنید.
  • رنگ چشم سبز: در صورتی که چشمان سبزی دارید، با استفاده از خط چشم سبز و قهوه‌ای می‌توانید از سایه‌های خاکستری، طلایی و سبز کمرنگ استفاده نمایید.
  • رنگ چشم مشکی: برای چشمان مشکی، خط چشم مشکی مناسب‌ترین گزینه است و برای سایه نیز می‌توانید از رنگ‌های هلویی، آبی روشن و طلایی روشن استفاده کنید. جالب است بدانید که مداد چشم قهوه‌ای و قرمز برای چشمان مشکی، زیبا به نظر می‌رسد.
  • رنگ چشم خاکستری: اگر چشمانتان خاکستری رنگ است، برای خط چشم رنگ زغالی یا مشکی را استفاده کنید. البته خط چشم سبز نیز برای چشمان خاکستری زیبا به نظر می‌رسد و برای سایه نیز از رنگ طلایی روشن یا خاکستری بهره بگیرید که این کار باعث افزایش جلوه رنگ چشمان شما خواهد شد.

در پایان برای اینکه اطمینان پیدا کنید که همه رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب می‌شوند؛ یک براش مخصوص فیت کردن را برداشته و آن را به صورت ضربه‌ای یا دورانی روی پلکتان بزنید تا مرز بین آنها مشخص شود. شاید کمتر کسی بداند که انجام این مرحله جزو مهم‌ترین بخش‌های آرایش چشم محسوب می‌شود.

آرایش چشم دخترانه ملایم
آرایش چشم دخترانه ملایم

آرایش چشم دخترانه ملایم

اگر جزو کسانی هستید که آرایش کردن را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل آرایش چشم دخترانه ملایم را یاد بگیرید؛ زیرا جزو پرطرفدارترین مدل‌های آرایشی محسوب شده و گیرایی خاصی به چشمان شما می‌دهد؛ بدین ترتیب چهره شما را نیز ملیح‌تر می‌کند.

برای داشتن یک آرایش چشم دخترانه ملایم در مرحله اول باید به دقت اطراف چشم‌های خود را تمیز کنید و پس از آن به کمک یک کرم مرطوب کننده یا کرم دور چشم، آن نواحی را نرم و مرطوب کنید.

پس از آن یک کانسیلر جنس خوب تهیه کرده و با نوک انگشتتان یا به کمک یک برس مودار کمی از کانسیلر را برداشته و روی پلک‌ها و زیر چشمتان بزنید.


آرایش چشم دخترانه برای عروسی


در مرحله بعدی رنگ کرم یا قهوه‌ای روشن را انتخاب کرده و آن را با یک براش به اطراف چشمتان بزنید که قسمت پلک‌ها کاملاً پوشانده شده و چین و چروک‌های احتمالی آن به نظر نرسد؛ بدین ترتیب پلک‌های شما کاملاً یکدست می‌شوند.

سپس سایه زدن را شروع کنید. بهتر است رنگ‌های مات و لایت را برای آرایش چشم دخترانه ملایم انتخاب نمایید. سپس اگر دوست داشتید چشم‌هایتان بعد بگیرد، از سایه‌های پررنگ‌تری نیز استفاده خواهید کرد. برای استفاده سایه‌های پررنگ حتماً از امتداد پلک‌ها آغاز کنید.

برای افزایش زیبایی آرایش چشم از سایه‌های شفاف و روشن در قسمت زیر ابرو استفاده کنید؛ بدین ترتیب ضمن اینکه آرایش شما ملایم به نظر می‌رسد، جذابیت خاصی هم دارد.

فقط توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب رنگ سایه به این مسئله دقت کنید که هر چقدر رنگ آن طبیعی‌تر و ملایم‌تر باشد، آرایش شما بی‌نقص‌تر و ملیح‌تر است؛ به عنوان مثال برخی از سایه‌ها رنگی مثل گل‌های یاسی دارند که مقداری شاین نیز در آنها به کار برده می‌شود.

هنگام استفاده از چنین سایه‌ای چشمان شما بسیار زیبا می‌شود. دقت داشته باشید که می‌توانید از همان سایه‌ای که در پشت پلکتان از آن استفاده کرده‌اید، به پایین چشم نیز بزنید و یا می‌توانید داخل چشم را یک مداد چشمی که رنگش با رنگ سایه پشت پلکتان تقریباً یکسان است، استفاده نمایید.

حالا نوبت به خط چشم می‌رسد؛ برای درشت‌تر کردن چشمانتان می‌توانید یک خط چشم مشکی بسیار نازک را دقیقاً روی خط رویش مژه‌های خود بکشید. داخل چشم را نیز می‌توانید با یک مداد سفید یا بژ آرایش کنید. با انجام این کار چشمان شما بسیار درشت‌تر از حالت قبل نشان داده می‌شود.

همچنین زیبایی و درخشانی چشم شما، جذابیت زیادی به چهره‌تان می‌بخشد. پس از اینکه با دقت خط چشم خود را کشیدید، نوبت به فیت کردن سایه می‌رسد.

جهت انجام این کار بهتر است یک براش مناسب را استفاده کرده و آن را به شکل دورانی یا ضربه‌ای به گونه‌ای که انگار در حال رسم دایره‌های کوچکی کنار یکدیگر هستید، بچرخانید؛ به این ترتیب همه رنگ‌های مورد استفاده در سایه داخل یکدیگر محو شده و خطوط از بین می‌روند. بعد از انجام این کار یک ریمل مناسب مژه‌های خود را انتخاب کرده و مژه‌ها را ریمل بزنید.

برخی از افراد دوست دارند از فرمژه نیز استفاده کنند که این یک موضوع سلیقه‌ای می‌باشد. اگر قصد استفاده از فرمژه را دارید باید قبل از زدن ریمل مژه‌هایتان را فر کنید و پس از آن ریمل بزنید.

البته در آرایش‌های مجلسی بیشتر از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌شود که در آن پس از قرار دادن مژه مصنوعی روی چشم، ممکن است مژه مصنوعی را هم ریمل بزنند تا شیک‌تر و مجلسی‌تر به نظر برسد.

سایه چشم دخترانه جدید
سایه چشم دخترانه جدید

سایه چشم دخترانه جدید

هنگام آرایش چشم استفاده از سایه چشم روی زیبایی آن تاثیر زیادی می‌گذارد. معمولاً سایه‌های چشم دخترانه جدید مدل‌های ساده‌ای دارند که اصطلاحا به آنها لایت گفته می‌شود و دختران جوان می‌توانند در هر جایی مانند جشن مهمانی و یا حتی آرایش‌های روزمره، از آن استفاده کنند؛ زیرا سایه‌های چشم دخترانه جدید چشمان شما را بسیار زیبا می‌کنند.

این مدل سایه‌ها معمولاً به کمک رنگ‌های مات تغییر زیادی در مدل چشم به شما ایجاد می‌کند؛ ولی معمولا غیر طبیعی به نظر نمی‌رسد. سایه چشم دخترانه جدید اغلب در دو نوع براق و مات انجام شده که این روزها نوع مات آن محبوب‌تر است.

البته برای استفاده از یک سایه براق نیز می‌توانید از سایه‌هایی که اکلیل آنها ریزتر است، استفاده کنید؛ بدین ترتیب آرایش شما زیاد سنگین و غلیظ به نظر نمی‌رسد. برای زدن سایه چشم دخترانه جدید نیز ابتدا نیاز به زیرسازی نیاز دارید تا ماندگاری سایه بیشتر شود.

در سایه چشم دخترانه جدید معمولاً از رنگ‌های ملایم بهره گرفته می‌شود و در برخی از مواقع سایه‌های تیره‌تر برای بعد دادن به چشم استفاده خواهد شد. در نهایت از فیت کردن سایه و انجام حرکات دورانی با یک براش مناسب غافل نشوید تا هیچ خط و مرزی پشت چشمان شما باقی نماند.

آرایش چشم دخترانه
آرایش چشم دخترانه

خرید لوازم آرایش چشم

برای خرید لوازم آرایش چشم با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.


آرایش چشم دخترانه برای عروسی


کلام آخر

گفتیم آرایش چشم تاثیر زیادی روی چهره دارد. با توجه به اینکه امروزه لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی متنوعی وارد بازار شده است، دست شما برای انتخاب انواع و اقسام لوازم آرایشی باز است.

هنگام خرید و انتخاب سایه چشم به رنگ چشم و رنگ موهای خود دقت کنید و سعی کنید آرایش آن را به صورت اصولی انجام دهید. از زیرسازی چشم غافل نشوید که بسیار مهم است؛ خصوصاً هنگام آرایش چشم دخترانه برای عروسی به دلیل اینکه می‌خواهید آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، مرحله زیرسازی را با دقت بیشتری انجام دهید.

در مقاله امروز ما راجع به آرایش چشم دخترانه برای عروسی و مطالب مرتبط با آن صحبت کردیم. امیدواریم این نوشتار آرایش چشم دخترانه برای عروسی برایتان مفید و کاربردی واقع شده باشد. از اینکه تا پایان مقاله آرایش چشم دخترانه برای عروسی در کنار گالری سانته بودید، از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

سوالات متداول

۱_آرایش چشم لایت چیست؟

نوعی از آرایش چشم است که این روزها بسیار ترند شده است و به معنای یک آرایش ساده‌ است که ضمن افزایش زیبایی چشم، چهره را طبیعی‌تر نشان می‌دهد.

۲_چگونه می‌توان یا حالت چشم را تغییر داد؟

با استفاده از تکنیک‌های آرایشی و به کمک سایه و خط چشم، می‌توانید اندازه چشمان خود را تغییر داده و یا حتی در مدل آن نیز تغییراتی ایجاد نمایید.

۳_آیا از مداد سیاه برای داخل چشم استفاده کنیم؟

در متدهای جدید آرایشی معمولاً از مداد سیاه برای داخل چشم استفاده نمی‌کنند؛ زیرا این کار ضمن ریزتر نشان دادن چشم‌های شما، آرایش را سنگین نشان می‌دهد و سادگی آن را از بین می‌برد.

۴_برای بزرگتر شدن چشمانمان چطور خط چشم بکشیم؟

می‌توانید از خط چشم قهوه‌ای یا مشکی استفاده کرده؛ بدین ترتیب یک خط بسیار نازک را پشت پلک خود بکشید. ولی نباید این خط را زیاد امتداد دهید؛ چرا که در غیر این صورت آرایش شما از حالت لایت خارج شده و چشمانتان غیر طبیعی خواهد شد.

۵_سایه چشم دخترانه کیوت چیست؟

معمولا در این مدل از سایه چشم از رنگ‌های جذاب و زنده و فانتزی برای برجسته‌تر کردن و بخشیدن حس سرزندگی به آن استفاده می‌شود. این مدل سایه‌ها را معمولاً دختران نوجوان در جشن تولدها و میهمانی‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مدل آرایش صورت ساده
مدل آرایش صورت ساده
بهترین پک آرایشی زنانه
بهترین پک آرایشی زنانه
مدل آرایش مو ساده و شیک
مدل آرایش مو ساده و شیک
آموزش آرایش لب حرفه ای
آموزش آرایش لب حرفه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا