مدل آرایش مو ساده و شیک

یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی صورت، مو و مدل و حالت آن است و داشتن موهای زیبا و آراسته همیشه برای با همگان به خصوص بانوان، مورد توجه بوده است. شما می‌توانید با تغییر مدل موی خود، چهره‌تان را زمین تا آسمان تغییر دهید. هر شخصی سلیقه منحصر به فردی در انتخاب مدل مو دارد؛ برخی از افراد آرایش موی سر شلوغ را می‌پسندند و برخی ساده را ترجیح می‌دهند. از سوی دیگر بسیاری از افراد نمی‌دانند برای رفتن به مکان‌های مختلف از چه مدل مویی استفاده کنند و چطور موی سر خود را آرایش نمایند. مدل‌های آرایش مو ساده و شیک تنوع بسیاری دارند و در دسته‌های موی باز، موی نیمه بسته و موی بسته قرار می‌گیرند که هر کدام برای مکان و لباس خاصی مناسب‌تر هستند. ما در مقاله مدل آرایش مو ساده و شیک قصد داریم چند مدل آرایش موی دخترانه باز و بسته را برای شما معرفی کنیم و طریقه انجام هر کدام از آنها را برای شما توضیح دهیم.

پس اگر به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدل آرایش مو ساده و شیک علاقه‌مندید، لطفاً تا پایان مطلب گالری سانته را همراهی کنید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین مدل مو دخترانه

_اندازه و حجم مو: برای اینکه یک آرایش مو ساده و شیک سر مناسب خودتان را داشته باشید هنگام انتخاب مدل مو، به حجم و اندازه موهای خود دقت کنید.

به عنوان مثال برخی از مدل‌ها روی موهای پر حجم جذابیت خاصی ندارند و برخی نیز روی موهای کم حجم، چنان که باید و شاید زیبا نیستند.

اندازه و قد مو نیز بسیار مهم است؛ زیرا برخی از مدل‌های مو برای موهای بلند مناسب هستند و برخی از آنها روی موهای کوتاه، جلوه و زیبایی بیشتری خواهند داشت.


مدل آرایش مو ساده و شیک


_موقعیت: توجه به موقعیتی که قصد دارید در آن حضور پیدا کنید، یکی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب مدل موی مناسب است. برخی از مهمانی‌ها رسمی‌ هستند و نیاز به مدل موی خاص‌تر و متفاوت‌تری دارند؛

ولی برخی از دورهمی‌ها، دوستانه‌تر و خودمانی‌تر بوده که یک مدل آرایش مو ساده و شیک نیز برای آنها کافی است. پس به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید‌.

 

_لباس: برای هماهنگی بهتر مدل مو و لباس بهتر است پس از اینکه لباستان را انتخاب کردید، به فکر نوع مدل مو باشید؛ زیرا نوع لباس، فرم آن و حتی یقه تاثیر بسزایی در انتخاب مدل مو دارند؛

مثلاً برخی از مدل‌های لباس با موی باز جذابیت بیشتری دارند و برخی با وجود موهای بسته خود را بیشتر نشان می‌دهند.

بنابراین لباس نیز یکی از عواملی است که روی انتخاب مدل مو، حائز اهمیت است.

 

_رنگ مو: یکی دیگر از عواملی که در انتخاب مدل مو حائز اهمیت است، رنگ مو است؛ به عنوان مثال مدل موهایی که شلوغ‌تر هستند و روی جزئیات بیشتر کار می‌کنند، روی موهای روشن نمایان‌تر هستند و مدل‌ موهای باز و ساده‌تر را معمولاً برای موهای مشکی و تیره به کار می‌برند.

البته تمام این موارد برای افزایش زیبایی آرایش مو ساده و شیک شما بیان شده است؛ در صورتی که سلیقه و انتخاب شما مهم‌ترین عامل بوده و می‌توانید با توجه به علاقه خودتان، سبک‌های متفاوت و جدیدی را به کار بگیرید.

در ادامه چند مدل موی بسته و باز دخترانه را برای شما معرفی می‌کنیم.

 

مدل مو دخترانه ساده بسته
مدل مو دخترانه ساده بسته

مدل مو دخترانه ساده بسته

همواره زیبایی در سادگی است؛ اگر موهای شما کوتاه، مثلاً تا روی شانه‌هایتان است و می‌خواهید یک مدل مو دخترانه ساده بسته برای آن پیاده سازی کنید؛ برای آرایش مو ساده و شیک سر ابتدا لازم است که موهای شما تمیز و خشک باشد. اگر قبل از شنیون موی سر خود را سشوار بکشید، حالت و مدل بهتری خواهد گرفت.

می‌توانید پشت موهای خود را به وسیله چند گیره به نقاط مختلف پشت سر متصل کنید. قسمت کناری دو طرف موهایتان را پیچیده و به پشت سرتان وصل کنید. قسمت پایین موهای سر خود را ابتدا با برس صاف کرده و به طرف بالا بیاورید و با گیره سر به ناحیه وسط سرتان متصل کنید.

برای جلوی موهایتان نیز می‌توانید تیکه‌های مو را به صورت چتری روی صورتتان بریزید و یا فرق کنار یا فرق وسط باز کنید و به وسیله حالت دهنده برقی اتوی مو حالت دهید.

 

اگر موهای شما بلند است، برای مدل دهی دست شما بسیار بازتر است و می‌توانید انواع و اقسام مدل‌های ساده بسته را روی موهایتان انجام دهید.

مدل گوجه‌ای یکی از مدل‌های محبوب بانوان است؛ به طوری که پس از برس کشیدن موها، همه حجم مو را پشت سر جمع می‌کنند و به شکل گوجه‌ای می‌بندند. مدل موی گوجه‌ای برای مهمانی‌های خانوادگی و ساده بسیار محبوب است.

 

یکی دیگر از مدل‌های موی ساده بسته این است که ابتدا موهای خود را در پشت سر به وسیله کش ببندید و سپس از نوک موها شروع به پیچیدن آن رو به بالا کرده و در پشت سر به وسیله چند گیره آنها را متصل کنید.

 

یکی دیگر از مدل‌ها این است که موهای خود را از دو طرف به صورت فرق باز کنید و هر دو طرف را ببافید. سپس هر بافت مو را در قسمت پشت سر بپیچید و با گیره متصل کنید. موهای جلوی سر خودتان را هم روی صورت بریزید؛ این مدل در میان دخترهای نوجوان بسیار پرطرفدار است.

مدل مو ساده برای جشن
مدل مو ساده برای جشن

مدل مو ساده برای جشن

همانطور که گفتیم آرایش مو ساده و شیک یک فاکتور مهم در استایل بانوان به شمار می‌رود. برای انجام آرایش مدل موی مورد نظر، نیاز به لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی خاصی نظیر سشوار، اتو مو، انواع گیره‌های مو در اندازه‌های مختلف، کش مو، کلیپس‌های کوچک تزیینی، تافت و اسپری مو و… است؛


مدل آرایش مو ساده و شیک


بنابراین اگر می‌خواهید به یک مهمانی یا جشن بروید و قصد دارید یک مدل موی زیبا را برای خود انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا چند مدل متفاوت را به شما معرفی کنیم و مراحل انجام آن را به شما آموزش دهیم:

  • اگر موهای شما بلند است و می‌خواهید یک مدل موی باز را برای آن داشته باشید، می‌توانید پس از حالت دادن آن با سشوار به صورت پریشان روی شانه‌های خود بریزید.

اگر صورتتان کوچک است بهتر است برای مدل جلوی مو آن را به سمت بالا حالت دهید. به این روش که موهای جلوی سر خود را به تیکه‌های کوچک و یکسان تقسیم کرده به طرف بالا شانه بزنید و با گیره‌های کوچک تزیینی به کف سرتان متصل کنید.

اگر صورت شما پهن است می‌توانید جلوی مو سرتان را نیز روی چهره‌تان بیندازید. کناره‌های دو طرف موی سر خودتان را با اتو مو فر کنید تا نمای قشنگی داشته باشد.

 

  • اگر می‌خواهید مدل مویتان حالت نیمه بسته داشته می‌توانید موی سر خود را از قسمت پشت به دو بخش تقسیم کرده و قسمت پایینی را روی شانه‌ها پریشان کنید و بخش بالایی را نیز به صورت جمع شده مدل دهید.

جلوی موی سرتان را هم نیز می‌توانید فرق کنار باز کنید. این دو مدل مو بیشتر برای مهمانی‌های رسمی به کار می‌رود و هنگام پوشیدن پیراهن‌های بلند و اندامی خود را نشان می‌دهند.

 

  • یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای موهای بلند، دم اسبی می‌باشد. به این ترتیب که ابتدا موهای خود را به طور کامل شانه کنید و به وسیله یک کش مو بالای سر خود به شکل محکم یا شل ببندید. مدل دم اسبی هم برای موهای فر و هم موهای صاف بسیار زیباست.

 

  • اگر موهایتان بلند است و می‌خواهید آنها را به صورت جمع درست کنید، بهتر است از شنیون‌های بسته استفاده کنید. به این صورت که به کمک یک نفر موها را در پشت سر خود پیچیده و با گیره، قسمت‌های مختلف آن را به هم متصل کنید. پوشیدن کت و شلوار و یا کت و دامن به همراه این مدل مو بسیار جذاب و شیک خواهد بود.

 

  • اگر موهایتان کوتاه است، می‌‌توانید آنها را به صورت ساده برس بکشید. جلوی مو را به وسیله سشوار حالت دهید؛ از گیره‌های تزیینی چند رنگ برای جلوی موهایتان استفاده نمایید. این مدل مو به همراه پوشیدن دامن‌های پفی و کوتاه بسیار جلب توجه خواهد بود و یکی از مدل‌های مخصوص دختران خردسال و نوجوان است.

 

آموزش مدل مو ساده و شیک در خانه
آموزش مدل مو ساده و شیک در خانه

آموزش مدل مو ساده و شیک در خانه

_استفاده از بافت‌های مختلف برای آرایش موی سر، همواره شیکی و جذابیت خود را داشته و اکثر دختران به مدل‌های بافت موی سر علاقه ویژه‌ای دارند. یکی از مدل‌های ساده و شیک برای منزل این است که موهای خود پس از برس کشیدن را به وسیله یک کش مو ببندید و شروع به بافتن آن کنید. در انتها می‌توانید برای زیبایی بیشتر با کش‌های عروسکی، بافت خود را تکمیل کنید.

 

_یکی دیگر از مدل‌های ساده در خانه این است که موهای خود را به صورت باز روی شانه‌هایتان بریزید و سه یا چهار بخش کوچک از قسمت مختلف مویتان جدا کرده و به صورت ریز ببافید و با کش‌های نازک پلاستیکی رنگی آنها را ببندید. این مدل مو بیشتر در موهای تیره جلوه خواهد داشت و در عین سادگی زیباست.

 

_برای مدل موی بسته ساده خانگی نیز می‌توانید پس از سشوار کشیدن، موهای سرتان را جمع کرده و در پشت سر به وسیله یک کلیپس ببندید. موهای جلوی سرتان را نیز به وسیله یک تل زیبا و دخترانه به سمت بالا حالت دهید و با خیالی آسوده به کارهای روزمره خود بپردازید.


مدل آرایش مو ساده و شیک


خرید لوازم آرایش مو

برای خرید لوازم آرایش مو با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

نتیجه گیری

خوشبختانه اخیراً با لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی مدرنی که در بازار وجود دارد چه موهای شما صاف باشد و چه فر قابلیت تغییر داشته و می‌توانید انواع و اقسام آرایش موی سر دلخواه را روی موهایتان پیاده سازی کنید.

بنابراین ابتدا سعی کنید به علاقه و سلیقه خود توجه کرده و سپس با توجه به حجم و رنگ مو، لباس و مکانی که قصد دارید به آنجا بروید، مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ما در مطلب مدل آرایش مو ساده و شیک در مورد مدل آرایش مو ساده و شیک و انواع آنها برای شما صحبت کردیم. امیدواریم از مطالب گفته شده مدل آرایش مو ساده و شیک نهایت استفاده را ببرید. از توجه و صبر شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_برای اینکه موهایم از کش مو بیرون نزند، چه کار باید کنم؟

به دلیل اینکه معمولاً اندازه همه تارهای مو با یکدیگر یکسان نیست، هنگام بستن آن ممکن است چندین تار از نقاط مختلف خارج شوند و مدل مو را دچار به هم ریختگی کنند. اما شما می‌توانید به وسیله تافت و چسب مو این مسئله را تا حد زیادی کاهش دهید و مدل موی مرتب‌تری داشته باشید.

۲_برای آرایش موی سر خود باید چه وسایلی را تهیه کنیم؟

برای این کار شما باید انواع حالت دهنده و حجم دهنده مو، انواع سنجاق مخصوص شنیون، کش موی سر قیطانی یا چهل گیس، انواع شانه و برس مانند دم باریک یا چنگالی، گیره‌های تزیینی و چسب مو را در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید

فرق عطر و ادکلن
فرق عطر و ادکلن
بهترین پک آرایشی زنانه
بهترین پک آرایشی زنانه
بهترین ادکلن زنانه
بهترین ادکلن زنانه
آموزش آرایش لب حرفه ای
آموزش آرایش لب حرفه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا