مدل آرایش صورت ساده

همه انسان‌ها به زیبایی علاقمندند؛ زیرا باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود. خصوصاً بانوان بسیار علاقه دارند که با ظاهری جذاب در محافل مختلف ظاهر شوند. از آنجایی که از دیرباز تاکنون زیبایی و آرایش کردن مورد توجه بانوان بوده است، لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی متنوعی وجود دارد که با کمک آن افراد به زیباتر کردن چهره می‌پردازند. این روزها دیگر مانند گذشته آرایش‌های غلیظ مورد پسند افراد نیست؛ بلکه اکثر افراد آرایش‌های طبیعی و ملایم را می‌پسندند. در این مقاله ما می‌خواهیم در رابطه با مدل آرایش صورت ساده صحبت کنیم. پس لطفاً گالری سانته را تا پایان مقاله مدل آرایش صورت ساده همراهی بفرمایید.

مدل آرایش ساده در مهمانی

همانطور که گفتیم این روزها آرایش‌های لایت و به اصطلاح آرایش‌های اروپایی بسیار مورد پسند خانم‌ها خصوصاً دختران جوان، قرار گرفته است؛ زیرا با چنین آرایش‌هایی ضمن حفظ ظاهر طبیعی صورت، سبب زیبایی چهره خواهد شد.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی برای آرایش چهره خود از یک سبک ساده استفاده کنید، باید دقت داشته باشید که خیلی ملایم از مواد آرایشی بهره بگیرید؛ به عنوان مثال اگر از رژ لب قرمز استفاده می‌کنید، نباید چشم‌های خود را زیاد پررنگ کنید و از کشیدن خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار اجتناب کنید؛ زیرا انجام این کار باعث مصنوعی شدن چهره میشود.

ضمنا برای داشتن یک آرایش ساده صورت در مهمانی به هیچ وجه نیاز نیست از تمام مواد آرایشی استفاده کنید و یا اگر هم قصد استفاده از همه لوازم آرایشی را داشتید، باید مقدار کمی از آنها را استفاده کنید.

مدل آرایش صورت ساده دخترانه
مدل آرایش صورت ساده دخترانه

مدل آرایش صورت ساده دخترانه

انتخاب رنگ، مقدار و نحوه استفاده از مواد آرایشی در آرایش ساده دخترانه با آرایش زنانه تفاوت دارد. در آرایش‌های زنانه معمولا از مواد غلیظ ‌تر بهره می‌گیرند اما در یک آرایش صورت ساده دخترانه با استفاده از مواد ملایم‌تر، ضمن تقویت زیبایی‌ها حالت طبیعی آن نیز حفظ می‌شود. همچنین با وجود داشتن چنین آرایشی می‌توانید در مکان‌های عمومی مانند ادارات و… نیز حضور پیدا کنید.

با توجه به اینکه معمولاً آرایش دخترانه در سن و سالی انجام می‌شود که فرد روی پوستش جای جوش وجود دارد، پس بهتر است قبل از انجام هر کاری از پرایمر و سپس از کانسیلر برای کاور کردن پوست استفاده کنید. بهتر است کانسیلر از پوست شما دو درجه روشن‌تر باشد.


مدل آرایش صورت ساده


ضمناً در آرایش‌های دخترانه از خط چشم‌ها و مداد چشم مات استفاده کنید؛ زیرا در چنین شرایطی جلوه‌ای زیباتر به چشم شما خواهد داد.

انواع و اقسام خط چشم‌ مانند خط چشم‌های دنباله‌دار، خط چشم‌های رنگی، خط چشم‌های همراه با سایه اکلیلی وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ضمناً دقت داشته باشید که نباید حجم زیادی از ریمل را فیکس کنید. در آرایش صورت ساده دخترانه اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل‌های بلند کننده استفاده کنید و اگر مژه‌های بلندی دارید، از ریمل‌های حجم دهنده بهره بگیرید.

در آرایش ساده دخترانه، انتخاب رژ لب اهمیت زیادی دارد. می‌توانید از رژ لب‌های صورتی و رنگ‌های روشن و یا برق لب استفاده کنید؛ زیرا چنین رژلب‌هایی باعث می‌شود سن شما کمتر نشان داده شود. اگر لبان برجسته‌ای دارید، بهتر است از رژ لب‌های مات استفاده کنید و اگر آرایش چشمتان روشن است، می‌توانید از رژ لب قرمز یا زرشکی استفاده نمایید.

متخصصان زیبایی معتقدند که در آرایش‌های دخترانه یا باید تاکید روی آرایش لب باشد یا روی آرایش چشم. لذا در آرایش صورت ساده دخترانه بهتر است اگر آرایش چشم‌هایتان غلیظ شد، لب‌های خود را ملایم‌تر آرایش کنید و برعکس.

نهایتاً می‌توانید از کانتور برای زاویه سازی صورت خود بهره گرفته و اگر پیشانی بلندی دارید با استفاده از آن، اطراف پیشانی را تیره‌تر نمایید. قسمت غبغب را نیز می‌توان به کمک کانتور، زاویه سازی کرد.

آموزش آرایش ساده صورت در منزل
آموزش آرایش ساده صورت در منزل

آموزش آرایش ساده صورت در منزل

در صورتی که میزان آرایش بیش از اندازه باشد، صورت فرم طبیعی خود را از دست خواهد داد؛ لذا اکثر متخصصان زیبایی معتقدند که وجود یک آرایش ملایم و طبیعی روی پوست، ضمن برجسته کردن زیبایی‌های چهره شما، صورتتان را جوان‌تر نشان می‌دهد. حال در اینجا می‌خواهیم یک آرایش صورت ساده را به شما آموزش دهیم:


مدل آرایش صورت ساده


۱_پس از تمیز کردن پوست، صورت خود با آب و شوینده مناسب بشویید. در مرحله اول بهتر است کمی پرایمر روی پوست صورتتان بزنید. اکثر افراد از انجام این کار غافل می‌شوند؛ اما باید بدانید که استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را چند برابر کرده و پوست را طبیعی نشان می‌دهد.

۲_در مرحله بعدی به سراغ کرم پودر بروید؛ همانطور که می‌دانید هیچ آرایشی بدون وجود کرم پودر کامل نخواهد شد. البته برای داشتن یک آرایش صورت ساده نباید از کرم پودر به مقدار زیاد استفاده کنید؛ زیرا در این صورت کرم به اصطلاح روی پوست ماسیده می شود و چهره را غیر طبیعی نشان می دهد. پس سعی کنید یک کرم پودر مرغوب را انتخاب کرده و به کمک اسفنج آرایشی یا برس مخصوص، کرم پودر را به صورت ضربه‌ای روی پوست خود بمالید.

۳_قدم بعدی استفاده از کانسیلر است که سیاهی‌های اطراف چشم را پوشانده و قرمزی‌ها و لکه‌های پوستی را محو می‌کند. استفاده از کانسیلر در پوشاندن قسمت‌های تیره پوست نیز بسیار تاثیرگذار است؛ پس این مرحله باید به دقت زیادی انجام شود. سپس برای مرحله نهایی از یک پنکک خوب جهت جلوگیری از تعریق استفاده کنید. با انجام این کار مراحل آرایش پوست شما تکمیل شده و نوبت به سایر اعضای صورت می‌رسد.

۴_برای مرحله بعدی آرایش ابرو و چشم خود را انجام دهید. برای یک آرایش صورت ساده نیازی به کشیدن ابروها به صورت کادری نیست؛ فقط کافیست جاهای خالی ابروی خود را به کمک مداد یا سایه ابرو پر کنید. بهتر است رنگ مداد یا سایه نسبت به موهای شما دو درجه روشن‌تر باشد.

برای آرایش چشم‌ها نیز از یک سایه ملایم بهره گرفته و مژه‌های خود را با یک ریمل حجم دهنده خوب ریمل بزنید.

۵_در این مرحله با استفاده از یک رژگونه مناسب، گونه‌های خود را آرایش کنید و با استفاده از یک برس ضخیم و ترفند لبخند، سعی کنید یک رژ گونه زیبا و اصولی بزنید.

دقت داشته باشید که استفاده زیاد از رژ گونه چهره را به شدت مصنوعی می‌کند؛ پس از یک رنگ ملایم استفاده کنید. اگر هایلایتر نیز در دسترس دارید، میتوانید از آن برای استخوان گونه، نوک بینی، گوشه داخلی چشم و لب بالایی استفاده نمایید.

بدین ترتیب قسمت‌های نام برده شده برجسته‌تر نشان داده می‌شود و به زیبایی صورت شما کمک می‌کند.

۶_مرحله آخر نیز که اهمیت زیادی دارد، آرایش لب است. برای داشتن یک آرایش ساده از رژ لبی مات یا مخملی استفاده کنید و در نهایت از برق لب نیز برای برجسته کردن لب‌ها کمک بگیرید. در آرایش‌های ساده از زدن رژ لب‌های تیره و پررنگ پرهیز کنید.

مدل آرایش ساده برای عروسی
مدل آرایش ساده برای عروسی

مدل آرایش صورت ساده


مدل آرایش ساده برای عروسی

اگر دنبال یک آرایش صورت ساده برای عروسی هستید، می‌توانید از مدل‌های مختلفی استفاده کنید. هنگام انتخاب نوع آرایش به لباس خود نیز دقت نمایید و سعی کنید تم آرایش را با رنگ لباس هماهنگ سازید.

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم برای یک دست کردن پوست خود از بی بی کرم بهره بگیرید. همچنین از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش یا نقاط تیره چهره‌تان غافل نشوید. سپس رنگ رژ لب مناسبی را انتخاب کرده و با استفاده از یک ریمل مژه‌های خود را پرپشت و بلند کنید.

جالب است بدانید که در آرایش‌های ساده استفاده از سایه اسموکی جلوه فوق العاده‌ای دارد؛ خصوصاً برای بانوانی که پوست روشنی دارند استفاده از این سایه می‌تواند زیبایی چشم‌ها و چهره آنها را دوچندان کند. نهایتاً با هایلایتر گوشه‌های داخلی چشم و نوک بینی خود را روشن‌تر کرده و با یک چهره زیبا و لباس مناسب، در مجلس عروسی ظاهر شوید.

خوشبختانه این روزها استفاده کردن از مواد آرایشی زیاد دیگر مورد پسند عامه مردم نیست و چهره را فوق العاده غیر طبیعی و بد نشان می‌دهد. پس شما نیز برای شرکت کردن در مجالس و عروسی‌ها می‌توانید با پوشیدن یک لباس زیبا و داشتن آرایش شیک، بسیار خوشتیپ و خوش چهره به نظر برسید.

در واقع این همان چیزی است که خانم‌ها دوست دارند به آن دست پیدا کنند. اگر در خصوص نحوه آرایش کردن اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید پیش از مراسم عروسی در سایت‌های مختلف جستجو کرده و با استفاده از مطالب مقالات، یک آرایش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

ممکن است در ابتدا انجام آرایش برای یک مجلس عروسی برایتان سخت به نظر برسد؛ اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که با کسب اطلاعات در این زمینه و تمرین همیشگی، می‌توانید به راحتی خود را برای شرکت در مجالس و جشن‌ها آرایش کنید.

خرید لوازم آرایشی
خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

برای خرید لوازم آرایشی با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

نتیجه گیری

زیباتر شدن برای همه افراد خصوصاً خانم‌ها اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل همواره می‌کوشند تا چهره‌ای آراسته و مرتب داشته باشند. یکی از عواملی که موجب افزایش زیبایی چهره بانوان می‌شود، میکاپ یا آرایش صورت است که بسته به سلیقه شخصی و رنگ پوست و مواد می‌‌تواند متفاوت باشد.

همچنین موقعیت مکانی که فرد در آن قرار می‌گیرد نیز ممکن است روی نحوه آرایش کردن تاثیر بگذارد. این روزها شاهد تبلیغات زیادی برای گذراندن دوره‌های مبتدی و حرفه‌ای آرایش صورت هستیم. برخی از بانوان علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند و با کمک آن می‌توانند به راحتی در منزل بدون رفتن به آرایشگاه، چهره خود را آرایش کنند.

به هر حال با توجه به تنوع انواع آرایش‌های موجود، سبک لایت و ساده بسیار مورد توجه است چون می‌توان از آن در محافل مختلف بهره گرفت. در این مقاله ما در رابطه با مدل آرایش صورت ساده مطالبی را عنوان کردیم که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

در پایان مقاله مدل آرایش صورت ساده توصیه می‌کنیم پس از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی روی پوست آن را شسته و پوستتان را با یک پاک کننده مناسب تمیز کنید. از اینکه تا پایان مقاله مدل آرایش صورت ساده در کنار  لوازم بهداشتی و آرایشی گالری سانته بودید از شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_آرایش لایت چیست؟

آرایش لایت به سبکی از آرایش می‌گویند که در آن طرح‌های ساده‌ای به کار رفته و حداکثر از سه رنگ واضح و مکمل در این نوع آرایش استفاده می‌شود.

۲_برای جلوگیری از خشک شدن لب‌ها چه کار کنیم؟

در صورتی که لب‌های شما خشک باشد، ممکن است رژلبی که می‌زنید جلوه چندان مطلوبی نداشته باشد. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید به صورت مرتب از بالم‌های لب استفاده کنید تا ضمن لایه برداری لب، خشکی آن نیز از بین رود.

بیشتر بخوانید

فرق عطر و ادکلن
فرق عطر و ادکلن
بهترین پک آرایشی زنانه
بهترین پک آرایشی زنانه
مدل آرایش مو ساده و شیک
مدل آرایش مو ساده و شیک
آموزش آرایش لب حرفه ای
آموزش آرایش لب حرفه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا