بهترین ادکلن زنانه

عطرها و رایحه‌های مختلف، احساسات متفاوتی را در افراد برانگیخته می‌کنند و طبق تحقیقات روانشناسی آخرین چیزی که از حافظه مغز پاک می‌شود، بو است. وقتی از فردی بوی خوش استشمام می‌کنید، ناخودآگاه به او جذب شده و رفتار و سخنانش تاثیر بیشتری رویتان می‌گذارد. از طرفی استفاده از عطر و ادکلن که جز لوازم بهداشتی محسوب می‌شود یکی از اصول اساسی برای حفظ پاکیزگی و نظافت بوده و استفاده از ادکلن‌های خوشبو، باعث شیک به نظر رسیدن تیپ و استایل افراد می‌شود. بازار عطر و ادکلن دامنه بسیار وسیعی دارد که با رایحه‌های مختلفی به مشتریان عرضه می‌شود و ممکن است برخی برای انتخاب ادکلن موردنظرشان، دچار تردید سردرگمی شوند. اگر شما هم دنبال بهترین ادکلن زنانه هستید و به دنبال یک بوی خاص میگردید، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین ادکلن زنانه لطفاً تا پایان مطلب گالری سانته را همراهی کنید.

ما در مقاله بهترین ادکلن زنانه قصد داریم بهترین ادکلن زنانه را معرفی کرده و اطلاعات مفیدی را به هنگام خرید ادکلن، به شما یادآور شویم.

معرفی بهترین ادکلن های زنانه
معرفی بهترین ادکلن های زنانه

معرفی بهترین ادکلن‌های زنانه

هر کس جذب بوی خاصی می‌شود و انتخاب بهترین ادکلن، بسته به سلیقه و روحیات شخص دارد. اما برخی از رایحه‌ها مقبول اکثر افراد بوده و تعداد بسیاری را به خود جلب می‌کند.

ما در این قسمت می‌خواهیم به معرفی تعدادی از بهترین ادکلن‌های زنانه که در سراسر جهان مورد استقبال زیادی واقع شده‌اند، بپردازیم و شما را با ویژگی‌های هر کدام از آنها آشنا سازیم تا برای خرید یک ادکلن خوب و موردپسند خود، با آرامش خیال بیشتری عمل کنید.

  • ادکلن زنانه لانکوم لوی ابل: ادکلن زنانه لانکوم لوی ابل برای زنان مدرن و شیک پوش طراحی شده که در رایحه اول حس زندگی و زنانگی را از آن دریافت خواهید کرد. این ادکلن مخلوطی از گل‌های شرقی مثل شکوفه‌های یاس، پرتقال و رز را دارد و با چوب صندل و وانیل نیز ترکیب شده که همه آنها ادکلن لویی ابل را به عطری بسیار مطلوب دلپذیر تبدیل کرده است. این ادکلن در سال ۲۰۱۲ توسط برند عطر لانکوم به بازار وارد شد و تاکنون نیز مقبول بسیاری از بانوان برای استفاده روزانه بوده است.

 

  • ادکلن زنانه شنل کوکومادمازل: ادکلن زنانه شنل کوکومادمازل بسیار باطراوت، مجلل و لوکس است که برای زنان بلند پرواز و جسور توصیه می‌شود. عطر شنل در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد و یکی از عطرهای خاص زنانه بوده که رایحه شیرینی دارد. این عطر در نت‌های اولیه خود حاوی ترکیبات پرتقال، ترنج و گریپ فروت است؛ در نت میانی به یاس و رز می‌رسد و در نهایت با بوهای نعناع هندی، وانیل و مشک سفید به پایان می‌رسد. یکی از ویژگی‌های مهم ادکلن کوکومادمازل پخش بوی بالا و ماندگاری بسیار خوب آن است. شما عزیزان می‌توانید از این ادکلن در تمام فصول سال استفاده کنید.

 

  • ادکلن زنانه کارولینا هررا گود گرل: ادکلن زنانه کارولینا هررا گود گرل در سال ۲۰۱۶ تولید شد و رایحه‌ای بسیار گرم آغشته به بوی گل‌های یاسمن، مریم و دانه کاکائو دارد. شکل ظاهری بطری این ادکلن به شکل کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه است و بنابراین استفاده از این ادکلن به زنانی که شخصیت محکم دارند و با اعتماد به نفس دارند توصیه می‌شود تا قدرتمندی‌شان به تصویر کشیده شود. رایحه کارولینا طوری است که پس از یک بار استشمام آن، هرگز بویش را فراموش نخواهید کرد.

 

  • ادکلن زنانه بولگاری گلدیا: پروژه طراحی عطر بولگاری توسط آلبرتو موریلاس یکی از عطرسازان به نام و موفق در این صنعت انجام شده است که پس از گذشت سال‌ها نیز همچنان طرفداران خود را دارد. بطری عطر گلدیا، ساده و شیک است و مایع طلایی رنگ درون آن به وضوح قابل مشاهده است. این عطر در نت‌های ابتدایی شامل ترنج، مشک گرم و شکوفه پرتقال است که باعث شده است پخش بوی مناسبی داشته باشد. در نت‌های میانی رایحه یاس شیرین، درخت کانانگا و مشک را استشمام کرده و در نت‌های نهایی بوهای عنبر طلایی، پاپیروس مصری و نعنا هندی به مشام می‌رسد و باعث شده است این ادکلن به عطری باشکوه تبدیل شده که زیبایی خورشید بر روی زمین را مجسم می‌کند.

 

  • ادکلن زنانه لالیک آمیتیس: ادکلن زنانه لالیک آمیتیس همواره به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه جهان شناخته می‌شود. نت آغازین این عطر شامل رایحه انگور فرنگی سیاه، بلوبری، شاتوت و توت فرنگی است در نت میانی به رایحه رز، فلفل و گل صدتومانی رسیده و این عطر در نت پایانی به وسیله بوی مشک، وانیل، چوب خودنمایی می‌کند. ادکلن لالیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزانه در بهار و پاییز است.

 

  • ادکلن زنانه نینا ریچی لونا: در سال ۲۰۱۶ و همزمان با دهمین سالگرد تولید عطر نینا، ادکلن لونا به منظور توسعه دنیای فانتزی به بازار عرضه شد. دوگانه نینا و لونا با الهام از دوستی دو دختر که عشق در میان آنها موج می‌زند، طراحی شده است که دوستیشان بسیار پایدار است. رایحه این ادکلن میوه‌ای، و شیرین و کمی گرم می‌باشد و در نت‌های خود از شکوفه نارنج، توت وحشی و چوب صندل استفاده کرده است. عطر لونا یک ادکلن فریبنده، اسرارآمیز و قدرتمند بوده که استشمام آن حس جذابی را در فرد به وجود می‌آورد.

 

  • ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال: ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال به دلیل رایحه شاد، میوه‌ای و خنک مورد توجه خانم‌های جوان و نوجوان سرزنده قرار گرفته است. این عطر ایتالیایی در نت ابتدایی خود رایحه انار و آب را منعکس کرده در نت میانی رایحه نیلوفر آبی و گل صدتومانی را احساس می‌کنید. ورساچه در نت پایانی با بوهای مشک، کهربا و چوب ماهون باعث جذب بسیاری از افراد شده است. ادکلن ورساچه از زمانی که به بازار عرضه شده است، همواره طرفداران خود را داشته و مورد پسند اغلب بانوان قرار گرفته است.

 

  • ادکلن زنانه ایو سن لورن مانیفستو ادو: ادکلن زنانه ایو سن لورن مانیفستو ادو با رایحه شرقی گرم و گل‌فامش برای مناسبت‌های رسمی، مهمانی‌های شبانه و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. بوی این ادکلن بسیار دلفریب و اغوا کننده می‌باشد و همواره تداعی کننده یک بانوی شیک پوش و زیبا می‌باشد. این عطر از سال ۲۰۱۲ تولید شده است و در سال ۲۰۱۹ توانسته است عنوان بهترین عطر زنانه را هم کسب کند. در این عطر روایح ماندگار چوب صندل سفید، گل برف، وانیل، سدر و ترنج را استشمام خواهید کرد.
پر فروش ترین ادکلن زنانه
پر فروش ترین ادکلن زنانه

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

بانوان ایرانی به دلیل روحیات حساس و شرقی خود، معمولاً عطر و ادکلن و بوهای خاصی را می‌پسندند. یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه در ایران تام فورد بلک ارکید می‌باشد که جزء عطرهای هیجان انگیز است که رایحه تیزی داشته و با قدرت پخش بوی بالای خود، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه در ایران است.

ادکلن تیری موگلر آلین نیز عطری فرانسوی بوده، ساده و گیرا است که بسیاری از بانوان برای استفاده روزمره از آن بهره می‌گیرند.

در سال‌های اخیر نیز عطر لانکوم لاویه اِسِت بِله یکی از ادکلن‌های خاص بوده که توانسته است توجه بسیاری از بانوان ایرانی را به خود جلب کند.

لانوین اکلت ادکلنی نام آشنا است که بسیاری از بانوان ایرانی آن را به عنوان امضای شخصی خود معرفی می‌کنند.

این عطر که بسیار خنک بوده و در فصول گرم سال باعث افزایش طراوت و شادابی شما شده و این نشاط را به دیگران نیز انتقال می‌دهد، جزء پرفروش‌ترین ادکلن‌های زنانه ایرانی محسوب می‌شود.

بهترین ادکلن زنانه سال
بهترین ادکلن زنانه سال

بهترین ادکلن زنانه سال

_طی چند سال متوالی عطر شنل کوکومادمازل به عنوان بهترین ادکلن زنانه سال شناخته شده است و به دلیل رایحه خاص، محبوبیت بالا و ماندگاری زیاد بوی آن در سال ۲۰۲۳ هم شنل به عنوان بهترین ادکلن زنانه سال معرفی شد. رایحه‌های متنوع موجود در این عطر باعث شده است که برای ۴ فصل سال مناسب باشد.

_عطر گیلاس گمشده تام فورد نیز به عنوان لوکس‌ترین عطر ۲۰۲۳ معرفی شد و در کنار رایحه‌های اغوا کننده گیلاس سیاه و دانه‌های تونکا، طول عمر و دوام بالایی نیز دارد. عطر تام فورد با رایحه اعجاب انگیز خود به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه سال شناخته شده است.

_ادکلن کلین رزرو کلاسیک نیز یکی از انواع عطرهای جدید زنانه ۲۰۲۳ است که به عنوان یکی از عطرهای سبک برای شب و روز مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. اگرچه این عطر بوی پاکیزه و متفاوتی شبیه به لوازم آرایشی داشته و برای برخی از بانوان خوشایند نیست، به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه سال شناخته شده است.

گرانترین ادکلن زنانه
گرانترین ادکلن زنانه

گرانترین ادکلن زنانه

بدون تردید همه بانوان دوست دارند هنگام خرید عطر و ادکلن، محصولی خوشبو لوکس و با پخش بوی بالا انتخاب کنند؛ اما گاهی معیار قیمت نیز در این انتخاب اهمیت پیدا می‌کند.

در حال حاضر گلدن دلیشز دی کی ان وای به عنوان گران‌ترین عطر زنانه جهان شناخته شده که حدود یک میلیون دلار قیمتش است. این عطر رایحه‌ای خنک داشته و دارای اسانس‌های شکوفه پرتقال، سیب سرخ، رز، ارکیده، مشک، چوب و صندل سفید است. ظاهر شیشه این عطر بسیار عجیب و زیباست و روی شیشه طلایی آن می‌توانید سنگ‌های قیمتی شامل الماس سفید، الماس صورتی، طلای ۱۴ عیار و یاقوت زرد را مشاهده کنید. جالب است بدانید که درآمد فروش این ادکلن صرف کمپین《اقدام علیه گرسنگی》شده است.

ادکلن کلایو کریستین نامبر ۱ نیز یکی از گران‌ترین عطرهای زنانه است که با قیمت ۱۳ هزار دلار به فروش رسیده و در رایحه خود از اکثر مرکبات استفاده کرده است.

باکارا نیز عطری لاکچری و متفاوت بوده که در سال ۱۹۹۸ روانه بازار مصرف شده و رایحه‌های یاس، چوب صندل و عنبر را داشته و با قیمت ۶۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

خرید عطر و ادکلن زنانه

برای خرید عطر و ادکلن زنانه با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

کلام آخر

خیلی از خانم‌ها تصور می‌کند که هیچ عطری توان رقابت با عطرهای گران را ندارند و همیشه عطرهایی که قیمت بیشتری دارند، خوشبوترند. در اینکه پخش بو و ماندگاری عطرهای گران‌تر بیشتر است، شکی وجود ندارد؛ اما با این حال تعداد بسیار زیادی از عطرها وجود دارد که با وجود قیمت معمولیشان، رایحه ساده و رویایی خود را تا مدت‌ها در ذهن باقی خواهند گذاشت و طرفداران بسیاری را نیز خواهند داشت؛

بنابراین هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه سعی کنید به سلیقه و علاقه خود توجه بیشتری را نشان دهید و عطری را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می‌کند و احساس خوبی را در شما به وجود می‌آورد. ما در این مطلب در مورد بهترین ادکلن‌های زنانه، پرفروش‌ترین‌ها و گران‌ترین آنها برای شما صحبت کردیم. امیدواریم از مقاله بهترین ادکلن زنانه نهایت استفاده را برده باشید. از اینکه تا پایان مقاله در کنار لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی نشاط نو بودید سپاس گذاریم.

سوالات متداول

۱_یک ادکلن خوب و با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک ادکلن مناسب، رایحه مشخصی دارد، برند معتبری داشته و اصل و اورجینال است. عطرهای مطلوب پخش بو و ماندگاری آن بسیار بوده و شیشه با کیفیت و زیبایی نیز دارند.

۲_محبوب‌ترین رایحه زنانه سال۲۰۲۳چیست؟

معمولا عطرهای گرم و شیرین بهترین انتخاب برای بانوان است و در سال ۲۰۲۳ روایح شیرین و گلی، محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بوها برای خانم‌ها بوده است.

۳_ماندگاری بوی ادکلن‌ها به چه عواملی بستگی دارد؟

مهم‌ترین عوامل ماندگاری عطر، سنگین بودن روایح و عناصر موجود در آنهاست. اما اغلب ادکلن‌هایی که رایحه شیرین و گرم دارند، از بقیه ماندگارترند.

 

بیشتر بخوانید

فرق عطر و ادکلن
فرق عطر و ادکلن
بهترین پک آرایشی زنانه
بهترین پک آرایشی زنانه
آموزش آرایش لب حرفه ای
آموزش آرایش لب حرفه ای
کرم ترک بعد بارداری
کرم ترک بعد بارداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا