ژل بهداشتی آقایان چیست؟

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی مختلفی در بازار وجود دارد که افراد بر اساس نیازهای خود، هر کدام از آنها را مورد استفاده قرار می‌دهند. ژل بهداشتی آقایان یکی از لوازم بهداشتی بوده که استفاده از آن برای حفظ سلامت و بهداشت ناحیه تناسلی مردان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا استفاده منظم از ژل بهداشتی باعث می‌شود که آقایان کمتر دچار عفونت در ناحیه تناسلی شوند. در مقاله امروز ما قصد داریم راجع به این موضوع صحبت کنیم که ژل بهداشتی آقایان چیست. پس برای کسب اطلاعات مفیدی در زمینه ژل بهداشتی آقایان چیست، لطفاً ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

ژل بهداشتی آقایان چیست؟

مسئله بهداشت و مراقبت بدن اهمیت زیادی دارد. ژل بهداشتی آقایان محصولی است که جهت جلوگیری از منتقل شدن آلودگی‌ها به ناحیه تناسلی آنها استفاده می‌شود.

در واقع این محصول مرطوب کننده بوده و پوست ناحیه تناسلی آقایان را لطافت می‌بخشد؛ خصوصاً برای مردانی که احساس خارش یا سوزش در ناحیه تناسلی خود دارند، بسیار مفید است.


ژل بهداشتی آقایان چیست؟


از آنجایی که در حین رابطه جنسی ممکن است برخی از عفونت‌های ناحیه تناسلی زنان به مردان منتقل شود؛ پس با استفاده از این ژل میزان انتقال آلودگی‌ها و بیماری‌ها حداقل ممکن خواهد رسید.

همچنین مصرف این محصولات التهاب یا بیماری و مشکل خاصی را به همراه ندارند و با محصولاتی که برای حجم‌دهی تناسلی استفاده می‌شوند، فرق دارند.

آن محصولات ممکن است دارای عوارضی باشند؛ اما ژل بهداشتی آقایان سلامت قسمت تناسلی را بهبود بخشیده و همه مشکلات بهداشتی مربوط به این ناحیه را رفع می‌کند.


بیشتر بخوانید : بهترین ماسک صورت


مزایای استفاده از ژل بهداشتی آقایان
مزایای استفاده از ژل بهداشتی آقایان

مزایای استفاده از ژل بهداشتی آقایان

از آنجایی که طبق آمار از هر چهار آقا حداقل سه نفر یک بار به عفونت ناحیه تناسلی مبتلا شده است؛ پس رعایت بهداشت در این زمینه اهمیت فراوانی دارد.

اگر ناحیه تناسلی از نظر  مورد توجه قرار نگیرد، منجر به ایجاد عفونت خواهد شد. این محصولات با اینکه خاصیت تمیز کنندگی دارند اما قلیایی هستند و باعث تغییراتی در PH پوست ناحیه تناسلی می‌شوند.

پس با توجه به حساسیت این منطقه، بهتر است از شامپو و صابون برای تمیز کردن ناحیه تناسلی استفاده نکرده و از ژل بهداشتی آقایان بهره بگیرید؛ زیرا ژل بهداشتی آقایان فواید زیادی دارد و با عفونت‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های ناحیه تناسلی مبارزه می‌کند؛ بدین ترتیب از بروز هرگونه عفونت پیشگیری می‌شود.

دقت داشته باشید که پس از استفاده از ژل بهداشتی حتماً ناحیه تناسلی را کاملاً خشک کنید؛ چرا که در صورت وجود رطوبت، ممکن است بستری برای رشد ایجاد گردد. مهمترین مزیت‌های این محصول عبارت‌اند از:

_از بروز عفونت‌های موضعی و پوستی و انواع قارچ‌ها و انتقال آلودگی‌ها پیشگیری می‌کند.

_مناسب برای آقایان در تمامی سنین است.

_استفاده آن قبل و بعد از استخر، حین ورزش و رابطه جنسی کاملا مناسب است.

_از بین برنده همه بوهای بد ناحیه تناسلی آقایان می‌باشد.

ژل بهداشتی آقایان حاوی چه موادی است؟

 این محصولات بهداشتی آقایان مناسب با پوست بدن آقایان تولید شده‌اند. ژل بهداشتی پس از استفاده پوست را خشک نمی‌کند؛ چرا که مواد آبرسان زیادی در محتوای آن وجود دارد.

معمولاً این ژل‌ها از ترکیباتی که شادابی، خنکی، طراوت و بوی خوش را دارند، ساخته می‌شوند. بیشتر ژل‌های شستشوی آقایان موادی مانند سولفات سدیم و لوریل را دارد که به بافت چربی نفوذ کرده و آنها را از بین می‌برند.

همچنین با وجود ترکیباتی مانند بنزوئیل پراکسید یا سالسیلیک اسید به خوبی تمیز می‌شود. ضمناً ترکیبات روغنی در اکثر ژل‌های شستشوی آقایان وجود دارد که مانع از خشکی پوست شده آن را مرطوب نگه می‌دارد. این مسئله برای حفظ سلامت ناحیه تناسلی اهمیت زیادی دارد.

تفاوت ژل شستشوی بهداشتی آقایان با ژل بهداشتی خانم‌ها چیست؟

از آنجایی که پوست بدن آقایان و بانوان و فیزیک ناحیه تناسلی آنها با یکدیگر تفاوت دارد؛ این محصولات از نظر رایحه و PH برای خانم‌ها و آقایان متفاوت تولید می‌شوند.


ژل بهداشتی آقایان چیست؟


معمولاً ژل‌های شستشوی خانم‌ها نسبت به ژل‌های شستشوی آقایان PH کمتری دارند؛ لذا اگر به عنوان مثال زنان از ژل شستشوی مردان استفاده کنند، تنظیمات PH آنها دچار اختلال شده و ممکن است به بیماری‌های عفونی مبتلا شوند.

پس بهتر است آقایان و خانم‌ها هر کدام از ژل‌های بهداشتی شستشوی مربوط به خودشان استفاده کنند.

طرز استفاده از ژل بهداشتی شستشوی آقایان

برای استفاده از این محصول ابتدا دستان خود را با دقت شسته؛ سپس آلت تناسلی را با آب گرم مرطوب کنید و پس از آن مقداری از ژل را در همه نواحی آلت تناسلی بزنید و بعد از یک یا دو دقیقه آلت تناسلی را با آب ولرم شستشو دهید.


بیشتر بخوانید : بهترین پاک کننده آرایشی صورت


پس از آن کاملا آن ناحیه را آبکشی کنید و به کمک یک پارچه یا حوله تمیز آن را به دقت خشک نمایید. توجه داشته باشید که نباید هیچ اثری از رطوبت در ناحیه تناسلی باقی بماند؛ چرا که باعث ایجاد بیماری می‌شود.

ضمناً در صورتی که بیماری پوستی خاصی در ناحیه تناسلی دارید، حتماً هنگام شستشو از دستکش لاتکس استفاده کنید تا این بیماری منتقل نشود.

بهترین ژل شستشوی آقایان
بهترین ژل شستشوی آقایان

بهترین ژل شستشوی آقایان

بهتر است بدانید که در میان این محصولات آقایان گزینه‌ای که دارای PH پنج و نیم باشد، بهترین محسوب می‌شود؛ چرا که این محصول ملایم بوده و فرد را دچار خارش و سوزش و حساسیت نمی‌کند.

ضمناً توصیه می‌کنیم از گزینه‌هایی که فاقد اسانس رایحه هستند استفاده کنید. این روزها شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید انواع ژل بهداشتی آقایان کرده که برخی از آنها به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند. اما به طور کلی ژل بهداشتی آقایان آردن، ویرگو و سینره جزو بهترین‌ها هستند.

ژل بهداشتی آقایان خارجی

شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی در سراسر دنیا اقدام به تولید این محصولات می‌کنند. ژل‌های شستشوی آقایان که از برندهای خارجی وارد ایران می‌شوند نیز جزو محصولات با کیفیت هستند.


ژل بهداشتی آقایان چیست؟


اما خوشبختانه نمونه‌های ایرانی نیز کیفیت خوبی داشته و ضمن اینکه از انتقال انواع و اقسام آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند، هیچگونه سوزش و التهابی در ناحیه تناسلی ایجاد نکرده و همه باکتری‌های آنها را از بین می‌برد. برای خرید این محصولات می‌توانید به داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید.

قیمت ژل بهداشتی آقایان چقدر است؟
قیمت ژل بهداشتی آقایان چقدر است؟

قیمت ژل بهداشتی آقایان چقدر است؟

قیمت این محصول را بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌کنند؛ به عنوان مثال برند محصول یکی از عوامل تعیین کننده قیمت می‌باشد. هر چقدر ژل بهداشتی آقایان از برند معتبر و شناخته شده‌ای باشد، طبیعتاً قیمت آن نیز گران‌تر است.

البته مزیت خرید از برندهای معتبر این است که از کیفیت آن اطمینان دارید. همچنین حجم محصول نیز جزو عواملی است که در قیمت موثر است.


بیشتر بخوانید : بهترین ادکلن مردانه


البته در صورت استفاده از محصولات خارجی ممکن است نوسانات نرخ ارز و قیمت دلار نیز روی قیمت این لوازم آرایشی و بهداشتی تاثیر بگذارد. در پایان محل و فروشگاهی که شما این محصول را از آن تهیه می‌کنید، نیز می‌تواند روی قیمت نقش بسزایی را ایفا کند.

به طور کلی توصیه می‌کنیم برای خرید این محصول به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید؛ چرا که بدون صرف انرژی و وقت زیادی می‌توانید انواع محصولات را مشاهده کرده و قیمت‌های آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا نهایتاً بهترین گزینه ممکن را با نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید.

خرید ژل بهداشتی آقایان

برای خرید ژل بهداشتی آقایان با مراجعه به فروشگاه‌ گالری سانته به آدرس gallerysante.com و بررسی محصولات و همچنین مشاوره با متخصصان گالری سانته، این محصولات را خریداری کرده و بنا به نیاز خود از آن استفاده نمایید.

سخن پایانی

ژل بهداشتی آقایان جزو محصولات مهم و ضروری برای مردهاست که فواید زیادی را به همراه دارد. در صورتی که جزو کسانی هستید که تاکنون از این محصول استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم که از این به بعد به صورت منظم ژل بهداشتی آقایان استفاده نمایید؛ چرا که خاصیت آنتی باکتریال داشته و ضد قارچ می‌باشد.

ضمناً با داشتن ترکیبات نرم کننده پوست ناحیه تناسلی را التیام بخشیده و همه التهابات آن را از بین می‌برد. در ضمن این ژل در جوانسازی ناحیه تناسلی کاربرد دارد و برای رفع سوزش مجاری ادراری نیز مفید می‌باشد.

در این مقاله ما راجع به ژل بهداشتی آقایان چیست و موارد مرتبط با آن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم این نوشتار ژل بهداشتی آقایان چیست برایتان مفید واقع شده باشد. از این که با صبر و توجه تا انتهای مقاله ژل بهداشتی آقایان چیست در کنار گالری سانته بودید، از شما سپاسگزاریم.


بیشتر بخوانید : فرق عطر و ادکلن


سوالات متداول

۱_ژل بهداشتی آقایان چی خوبه؟

این محصول نیز مانند همای محصولات بهداشتی و آرایشی تنوع زیادی دارد؛ اما ژل بهداشتی آقایان سروینا جزو محصولات با کیفیت بوده که بید سفید و مریم در آن وجود دارد. به همین دلیل خاصیت ضد باکتریایی قوی دارد و به مرطوب سازی قسمت تناسلی آقایان کمک می‌کند. ضمناً این محصول قوای جنسی را تقویت خواهد کرد.

۲_در هفته چندبار از ژل شستشوی آقایان استفاده کنیم؟

از آنجایی که معمولاً این محصولات ایجاد حساسیت و آلرژی نمی‌کنند، شما می‌توانید به صورت روزانه آن را استفاده نمایید. حتی در روزهای گرم تابستان که بیشتر عرق می‌کنید، می‌توانید روزی دو بار از ژل شستشو بهره بگیرید.

۳_فرق شامپو بدن با ژل شستشو چیه؟

ژل شستشو قوام بیشتری دارد و به همین دلیل خاصیت آن نیز بهتر است. البته شامپوی بدن نیز خاصیت آبرسانی داشته و برای پوست مفید می‌باشد. اما معمولاً ژل‌های شستشو نسبت به شامپوی بدن مزیت‌های بیشتری دارند. البته انتخاب هر کدام از این موارد کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد.

۴_ژل شستشوی آقایان خاصیت لایه برداری دارد؟

جالب است بدانید که این محصولات با داشتن اسیدهای هیدروکسی و تزریق رطوبت به لایه‌های پوست، خاصیت لایه برداری داشته و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

۵_چرا باید از ژل بهداشتی آقایان استفاده کنیم؟

از آنجایی که رعایت بهداشت اهمیت زیادی دارد، استفاده از این ژل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی از انتقال میکروب‌ها و باکتری‌ها به شریک جنسی جلوگیری می‌کند. همچنین از بروز عفونت در ناحیه تناسلی آقایان نیز پیشگیری خواهد شد.

۶_آیا ژل بهداشتی آقایان می تواند میزان بیماری‌های ناحیه تناسلی را کاهش دهد؟

ممکن است این محصول نتواند این بیماری‌ها را درمان کند؛ اما مانع از انتقال این عوامل بیماری زا به شریک جنسی خواهد شد. پس استفاده از آن مفید می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا